מתקפה ברשתות החברתיות נגד מקיף י"א; משרד החינוך: לא נהסס לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו

לאחר יום שלם של מתקפה נגד הצוות החינוכי במקיף י"א באשדוד שכוונה נגד הצוות החינוכי ומנהלת בית הספר, היום מטה המאבק של המורים החליט לפעול נגד ההבורים שלקחו חלק בהכפשת הצוות החינוכי כלשונם.

באנר דק אסותא

פוסט שהעלה אחד מהורי התלמידים בבית הספר בו כתב שהמקיף מהווה פשיטת רגל של מערכת החינוך בישראל עורר תגובות רבות עם דיונים, חלקם בהשתתפות אנשי בית הספר שרצו להגן על עצמם מפני השתלחות חסרת רסן כפי שמוסר היום למערכת אשדודים אחד הגורמים שעודכנו בפרשה.

המענה שניתן בחלק מהמקרים על ידי אנשי הצוות בבית הספר גרר תגובות נוספות, בהן גם תגובתו של ההורה שהעלה את הפוסט שהחל את הסערה ועורר את הדיון הציבורי סביב התנהלות בית הספר והוא אמר שהוא לא " מנגיסטו מסאללה" אב אתיופי " אותו ניתן לטייח ולערבב כלשונו.

הדיון נמשך וגרר תגובות רבות ונזעמות גם מצד הורים שסיפרו שהם מרוצים מבית הספר וההנהלה, ובסופו של דבר הדיון הגיע גם למשרד החינוך שהודיע היום שיפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת להגן על הצוות החינוכי.

ממטה המאבק של המורים נמסר: " מטה המאבק הארצי למען עובדי הוראה מגנים בתוקף את ההעתמרות מצד ההנהלה וההתנכלויות והשיימינג מצד קבוצת הורים בבית הספר ודורשים בתוקף את התערבות הארגונים היציגים שהם הסתדרות וארגון המורים שיגנו על עובדי ההוראה המסורים.

אנו מבקשים שההורים ייפגשו עם הנהלת בית הסםר והמורים ויסיימו את העניין בצורה מכובדת ולא ברשת החברתית לעין כל "

ממשרד החינוך נמסר בתגובה לכתבה: " משרד החינוך נמסר כי בדיקת פרטי האירוע העלו כי בית הספר טיפל בנושא כנדרש בהיבט המשמעתי והחינוכי. אנו רואים בחומרה פרסומם של דברי הסתה ברשתות חברתיות ולא נהסס לפעול בכל האפיקים העומדים לרשותנו "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן