מחט חדרה לאצבע של תופרת – טרם הוציאו אותה

לא כך קיוותה תופרת צעירה לסיים את התפירה, במיון. אמש (יום ג') בשעות הערב המוקדמות הגיעה למיון 'טרם' באשדוד צעירה בת 22, תושבת העיר, שמחט התפירה חדרה לאצבעה במהלך התפירה.

באנר דק אסותא

אנשי הצוות הרפואי במיון 'טרם' ביצעו לה בדיקות ראשוניות, כמו גם צילום רנטגן כדי לוודא שאין פגיעה בכלי דם, בעצב ובעצם, ולאחר הרדמה אזורית, שלפו את העצם הזר מהאצבע. לאחר מכן ניתן לצעירה טיפול נוגד כאב והיא שוחררה עם המלצה למעקב.

ד"ר זאב וימפהיימר סמנכ"ל רפואי ברשת 'טרם': "חדירת עצם זר כמו זה שהיה עלול לגרום לפגיעות בעצב, בעצם ובכלי דם, ועל כן הייתה חשיבות לערוך בדיקה פיזיקאלית כדי לראות שלא הייתה פגיעה עצבית או בכלי דם, כמו גם צילום רנטגן כדי לשלול פגיעה בעצם ולוודא שמחט התפירה הוצאה בשלמותה. במקרים מסוימים עלול להיגרם זיהום מקומי ואף חמור מכך ועל כן החשיבות הרבה בהפנייה מיידית לרופא".

ד"ר וימפהיימר מציע במקרים אלו לא לנסות להוציא את העצם הזר בעצמכם כי הדבר עלול להחמיר את הפגיעה. לדברי הרופא "במקרה שיש דימום מאסיבי יש לנסות לעצור את הדימום באמצעות לחץ מקומי, בכל מקרה יש לגשת לטיפול רפואי".

ברשת מיוני 'טרם' נתקלים רבות בחדירת חפצים זרים בכלל ובפרט באצבעות, כך למשל נפוצה חדירת קרסי דיג, בפרט במיונים באשדוד ובאשקלון, שבהם כאשר מוציאים אותם לבד עלול להיגרם קרע ברקמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן