משטרת ישראל מזהירה את הציבור

מרחב לכיש במשטרת ישראל יצא הבוקר בהודעת אזהרה לציבור, לאור התגברות משלוחי בלוני הנפץ בשבועות האחרונים.

באנר דק אסותא

כפי שנחשף לפני כחודש, החמאס עבר לשיטה חדשה בעקבות הרוחות שלא מאפשרות משלוחי בלוני תבערה או עפיפוני תבערה שישרפו את השדות ועל מנת ליצור יותר נזק, בארון הטרור 'חמאס' ימח שמם מנסים את מזלם הנאחס במשלוחי בלונים המחוברים למטעני נפץ במטרה לפגוע בכמה שיותר יהודים אולם " לא ינום ולא יישן שומר ישראל ".

חבלן משטרה. צילום: דוברות משטרת ישראל

עד היום, ב"ה היו ניסים רבים ולא דווחו אירועים של פציעת יהודים, אולם נרשמו כמה וכמה אירועים של פגיעה ברכוש.

ידועים דברי הגמרא ש"אין סומכים על הנס" ובאשקלנייעס מביאים את הודעת המשטרה כלשונה ומזכירים שיש להישמע להוראות שעשויות להציל חיים ובכך מקיימים מצווה דאורייתא " ונשמרתם לנפשותיכם ".

בהודעת המשטרה לציבור נכתב: " במשטרה שבים ומזהירים את הציבור: במידה והבחנתם בחפץ חשוד מכל סוג- חייגו 100, התרחקו מהמקום והרחיקו סקרנים.

חבלן בפעולה. צילום: דוברות משטרת ישראל

 

לאחרונה הוזעקו חבלני משטרת ישראל לא אחת לחפצים חשודים מסוגים שונים- בלונים, פריטי אמל"ח ונפלים, להם מכנה משותף אחד והוא "סכנת חיים". חבלני המשטרה שהכשרתם המקצועית הנה טיפול באירועים שכאלו, עשו זאת במקצועיות רבה והסירו סכנה לציבור. ראוי לציין במקרים אלו את ערנותם של האזרחים שדיווחו אודות חפצים אלו והזעיקו את כוחות המשטרה למקום.

במשטרה שבים הבוקר ומרעננים לציבור את כללי הבטיחות במקרים שכאלו:

– במידה והבחנתם בחפץ חשוד, כל חפץ ללא שייכות למקום ו/או ללא בעלים, לרבות: בלונים, עפיפונים, פריטי אמל"ח לסוגיהם וכל חפץ זר, יש לנקוט במשנה זהירות לשמירה על חייכם וחיי הסובבים אתכם.
– חייגו 100 אל מוקד המשטרה ודווחו אודות החפץ החשוד.
– התרחקו מהמקום והרחיקו סקרנים.

זכרו, הישמעות להנחיות אלו מצילות חיים ומונעות פגיעה בנפש! "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן