רגב, ברקת ולסרי בשוק באשדוד: "אין כמו ביבי יא חביבי"

לפני זמן קצר סיירו באשדוד שרת התרבות מירי רגב, ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת ורה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי שערכו גם ביקור בשוק בחוף.

באנר דק אסותא

השלושה זכו לראות גילויי חיבה רבים לנתניהו ולליכוד מצד הסוחרים והלקוחות בשוק שהחלו בקריאות "אין כמו ביבי יא חביבי".

במהלך הסיור התייחס רה"ע ירושלים לשעבר ניר ברקת לשאלות הכתבים בנוגע לקמפיין הליכוד ואמר: " מטבעם של קמפיינים להעביר מסרים לעיתים מחדדים אותם.

המסר ברור: יש מולנו גוש שאיבד ערך או לחלופין חלקם כחול חלקם לבן ולכן הם ילכו שמאלה זה מה שגם מפלגת העבודה וגם וגם חברי הכנסת הערבים יעשו הם יקחו את הגוש חזק שמאלה.

עוד התייחס לטענות בנוגע למצב הכלכלי ואמר: " אם כבר הניסיון שלהם בתחום הכלכלי הוא שלילי ולא חיובי אל מול מדינה שהתפתחה מהר בעשור האחרון והתקדמה מאוד מאוד מהר.

אז לגופו של עניין המסר שלנו זה חברים בואו נמשיך את הקו של מדינה שהלכה בו בעשור האחרון להצלחה עם ראש הממשלה שהוביל אותנו בעשור האחרון ולא להיות אדישים ולא לנוח על זרי הדפנה יש לנו עוד כמה ימים לעורר את האנשים להגיע לקלפי. "

לסיום אמר ברקת: " יש לנו פה שני גושים שתי מחנות אחד ימין אחד שמאל אחד עם מנהיג עם דרך ברורה שהוכיחה את עצמה בעשור האחרון עם מנהיג שהוכיח את עצמו והוביל את המדינה למצב הביטחוני, הבינלאומי והכלכלי הכי טוב שהיה אי פעם.

קצב הצמיחה טוב יותר מכל מדינה אחרת בעולם ועל זה הבחירות באמת ולא על כל מיני נושאים איזוטריים. "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן