צפו בתיעוד ממצלמת הקסדה: מרדף של שוטר אגף התנועה אחרי רוכב טרקטורון שסיכן חיים בכביש

אתמול ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש באזור הדרום, במהלך הפעילות הבחין שוטר הרכוב על אופנוע משטרתי בטרקטורון הנוסע על הכביש שלא עפ"י חוק, ללא קשת בטיחות (התהפכות), ללא מספר רישוי ובצורה פרועה.

באנר דק אסותא

לבקשת השוטר לעצור את הטרקטורון שנסע על כביש 41 סמוך למחלף אשדוד, החל הרוכב להאיץ את המהירות בניסיון להימלט, מיד השוטר החל בדיווח לסיוע כוחות נוספים במטרה לעצור את הטרקטורון ולהפסיק את הסיכון.

כפי שניתן לראות בסרטון, השוטר מסמן לרוכב במהלך כל הנסיעה לסיים את ניסיון ההימלטות ולעצור, אך זה המשיך בנסיעתו הפרועה והמסוכנת תוך חציית שטח הפרדה וצמתים באור אדום.

השוטר הנחוש, המשיך בנסיעה אחרי הטרקטורון אולם הרוכב, התעלם ולא נשמע להוראות בניסיון להימלט כשהוא מסכן את עצמו וכלל משתמשי הדרך בסביבתו, זאת למרות כל הקריאות לעצור ולהפסיק את הסיכון.

המרדף שנמשך מספר דקות מעטות הגיע לקיצו, לאחר שרוכב הטרקטורון הגיע לקצה דרך שבה כמעט ונפל לתוך תהום כפי שניתן לראות בסרטון.

בשלב זה השוטר שהיה צמוד לטרקטורון לכל אורך הנסיעה תפס את הרוכב ועצר אותו.

בבדיקה הנהג בן ה-22 תושב אזור המרכז קיבל הזמנה לדין לשיפוט מהיר בגין אי ציות להוראת שוטר, ונהיגה בקלות ראש.

מהמשטרה נמסר ש "אי ציות להוראת שוטר ונסיעה פרועה ומסוכנת יתקלו ביד קשה ונחושה ציינו במשטרה והוסיפו, במסגרת המאבק בקטל בדרכים נפעל באפס סובלנות כלפי עברייני תנועה המרשים לעצמם לזלזל בחוק ולסכן חיי אדם."

צפו בסרטון: צילום – דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן