ועידת החדשנות והיזמות – Ecommercity התקיימה לראשונה באשדוד

היום (שלישי) התקיימה באשדוד לראשונה ועידת החדשנות והיזמות- Ecommercity בהשתתפות ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, סגנית ראש העיר שרון מרק, שר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן, יצחק כהן, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד; רמי לוי, מנכ"ל ובעלים "רמי לוי שיווק השקמה"; אלה אלקלעי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI ויו"ר שדולת הנשים; וחנה רדו, נשיאת סופרסונס.

באנר דק אסותא

אלי כהן שר הכלכלה והתעשייה אמר: "צריך להקים באשדוד אוניברסיטה, לא סתם תקציב החינוך עבר לראשונה את תקציב הביטחון- זה העתיד שלנו ומקור העוצמה של מדינת ישראל. לא ירחק היום שעובדים מהמרכז יגיעו לעבוד באשדוד במתחם ההייטק, כפי שקורה כיום הפוך. עצם העובדה שאשדוד נבחרה פעמיים ברציפות מתוך 150 ערים בישראל לעיר הידידותית בישראל לעסקים קטנים ובינוניים היא תעודת כבוד שאין גדולה ממנה". ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "בשנת 2025 אשדוד תהיה מטרופולין כלכלי חברתי מהחשובים בישראל".

צילום יח"צ

רמי לוי, מנכ"ל ובעלים "רמי לוי שיווק השקמה" התייחס בשיחה עם העיתונאי לשעבר אביב פרנקל, לכניסה של אמזון לישראל ואמר: "אני מברך על הגעתו של אמזון, בינתיים יש המון כותרות והוא לא בא. אם הוא ייכנס זה יעשה רק טוב לעסקים והם יצליחו יותר. האונליין הוא פלטפורמה לצמיחה". לגבי התכניות לעתיד של גודפארם אמר: "אנחנו רוצים להיכנס לעולם המשלוחים והאונליין בתחום הפארמה כדי להגיע תוך רבע שעה ללקוח. התרופות צריכות להגיע לחולה ולא להיפך. הפארמים מוכרים יותר כי הם מביאים אליו את הצרכן שהוא החולה לצורך העניין, ועל הדרך מוכרים לו עוד מוצרים. הרגולציה צריכה להשתנות, יש פה אינטרסנטים שלא רוצים שזה ישתנה- החולה צריך לקבל את התרופה הבייתה". לגבי התחרות עם שופרסל אמר רמי לוי: "התחרות שלי היא לאו דווקא שופרסל, אנחנו מתייחסים לכולם בצורה שווה. שומדבר שמייצר תחרות לא מהווה עבורינו איום- להיפך. הצרכן בסוף מסתכל על המחיר". לסיום נשאל על ידי פרנקל האם יש בכוונתו להיכנס לפוליטיקה והשיב: "אין סיכוי שאכנס לפוליטיקה כי היא כפויית טובה ואני לא רוצה להיות שם. לדעתי לא יהיה שינוי בבחירות הקרובות, הימין ינצח וביבי יהיה רוה"מ".

סגנית ראש העיר אשדוד ומנהלת אגף קידום עסקים ותעשייה, שרון מרק, אמרה: "זיהינו את השפעת הניו-קומרס על שוק הנדל"ן המסחרי המתבטאת בביקוש לשטחי לוגיסטיקה על חשבון שטחים לקמעונאות. התחלנו בסדרת מהלכים שמטרתם לשווק את עורף הנמלים העצום של העיר לטובת חברות מסחריות, יצאנו בסדרת מיזמים שיהפכו את העיר לאנ-אבלרית לחדשנות במסחר ושירותים ע"י צמצום חסמים, הגדלת ההון האנושי, ומתן פלטפורמה לפיילוטים בתחום האיקומרס במרחבי העיר, קבענו תעריף ארנונה מופחת לחברות טכנולוגיות שיזכו להביא את הפעילות שלהן לפארק ההיטק באשדוד".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן