כאן יהודי מקורי

סדרות שכדאי לראות ב"כאן"

באנר דק אסותא

ערוץ כאן החל את שידוריו ב-15 במאי 2017, לאחר החלפת הערוץ הראשון של רשות השידור. בשונה מהערוץ הראשון של רשות השידור, ערוץ כאן (כאן 11) משקיע את רוב תקציביו בפרסום תכניו המקוריים. ערוץ הטלוויזיה הציבורי והממלכתי של ישראל משדר בפורמט HD ומציע מגוון תוכניות חדשות ואקטואליה, תחקירים, דוקו, סרטי תעודה, שעשועונים, תוכניות אירוח ובידור ושלל סדרות עלילתיות.

בכאן 11 תוכלו לצפות במבחר סדרות מומלצות ואיכותיות כגון מתיר עגונות, העבריים, הנשר הגדול, חסידיסטוק ועוד. הכנו עבורכם סקירה קצרה אודות הסדרות הטובות והמומלצות ביותר שכדאי לכם לצפות בהן בשידורי כאן 11.

מתיר עגונות

סדרת הדרמה "מתיר עגונות" היא פרי דמיונם של היוצרים יוסי מדמוני, תמר קיי ודוד אופק. הסדרה עוסקת בעלילותיו של הרב יוסף מוראד (אביב אלוש), רב ופסיכולוג, המתמחה באיתור סרבני גט ובשכנועם לחתום על הגט כדי לאפשר לנשותיהם העגונות לצאת לחופשי, הדמות הראשי מתמודדת גם עם משבר אמון בביתו, כיוון שגם לו עצמו קשה לשחרר את אשתו מהשליטה שלו.

מלכויות של מטה

סדרת תעודה מומלצת המשודרת בכאן 11, הסדרה בת שלושה חלקים. "מלכויות של מטה" מאפשרת לצופים להציץ לעולמם המרתק של החסידים מנקודת מבטם, החל מרגע הקמת תנועת החסידות על ידי הבעש"ט, דרך חורבן הקהילה בתקופת מלחמת העולם ה-II, ועד תחייתה של התנועה בישראל ובארצות הברית, לאחר מלחמת העולם ה-II.

הסדרה הדוקומנטרית היא של היוצר והבמאי אורי רוזנווקס, זוהי טרילוגיה שהחלה בסדרה "ליבוביץ – אמונה, אדמה, אדם" והמשיכה בסדרה "הנשר הגדול".

העבריים

"העבריים" היא אחת הסדרות המומלצות המשודרות כיום בערוץ כאן 11, למעשה זו סדרה של סרטים דוקומנטריים העוסקים במשוררים הידועים ששיריהם השפיעו רבות ונשזרו בהוויה המקומית והישראלית. הפרויקט החשוב החל ביוזמת הבמאי יאיר קדר בשנת 2009, עד היום הופקו 14 סרטים תיעודיים על ידי במאים ויוצרי קולנוע שונים. 

בערוץ כאן 11 תוכלו לצפות בכל פרקי הסדרה, הפרק הראשון עוסק באגדה על מרים ילין שטקליס – כלת פרס ישראל הראשונה לספרות ילדים. 

הנשר הגדול

"הנשר הגדול" היא סדרה תיעודית על חייו והגותו של הרמב"ם. רבי משה בן מימון (הרמב"ם) זכה לכינוי הנשר הגדול, הוא נחשב לגדול ההוגים ואנשי ההלכה בתולדות העם היהודי. הסדרה בבימויו של אורי רוזנווקס כוללת שלושה פרקים, ניתן לראות את הסדרה גם בסינמטקים השונים ברחבי הארץ.  

חסידיסטוק

סדרת דוקו מצוינת על גיבורי התרבות של המוסיקה היהודית החסידית והעכשווית בישראל ובעולם כולו. ישנם שישה פרקים, בהם פרק על שירת נשים.

שליחי האל

סדרת "שליחי האל" בת שלושה פרקים מתעדת באופן מקורי ונדיר את חיי ומאפייני נוער הגבעות במוקד סמלי יהודה ושומרון – חוות גלעד. בני הנוער רואים בעצמם כשליחי האל הנאבקים בשימור המאחזים ביהודה ושומרון. הסדרה בבימויו של איציק לרנר צולמה במשך חמש שנים ומתעדת בין היתר את הנהגתו של איתי זר שהקים את מאחז חוות גלעד כנקמה להירצחו של אחיו. 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן