מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים ריהוט משרדי?

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים ריהוט משרדי?

באנר דק אסותא

 

על פי הסטטיסטיקה מחקרים שנעשו בנושא של ריהוט משרדי יוקרתי, נמצא כי יש לשים הקפדה יתרה ודגש על עיצוב משרד מרשים, כזה שיתאים לאופי ולשירותיה של חברה או משרד. משרדים שעוצבו בסטנדרט גבוה, תורמים לאווירה מכובדת כאשר המבקרים והעובדים חשים באווירה זו. לרוב חברה או פירמה הנחשבת לסטאטוס, תעצב את משרדיה בעיצוב אשר מתאים לעשירון העליון.

 

לרוב, כאשר אנו שומעים את המילים: ריהוט משרדי יוקרתי, אנו משייכים את הריהוט המשרדי לחומר גלם איכותי כגון עץ מלא וזכוכית יוקרתית. כאשר ישנו ריהוט יוקרתי במשרד , תמיד קיים הרצון לעצב עוד את המשרד ולהשקיע בו יותר. יש להתאים את הריהוט היוקרתי במשרד לאופי העבודה יש להקפיד שלא ליצור מראה עמוס ולכן, יש לתכנן היטב את הריהוט הרצוי, על פי גודל החללים, כך שיהיה נוח לעובדים לעבור באופן נגיש ונוח בין שולחנות המשרד.

אחסון נכון יוריד עומד וישדר סדר במשרד יוקרתי

 

ישנה נקודה חשובה שיש לשים לב אליה והיא האחסון של כל הניירת והקלסרים במשרד. ניתן למצוא ארונות מעוצבים שלא יגזלו מקום בחלל, מדפים תלויים ומעוצבים שיתאימו לשאר האלמנטים ולריהוט במשרד.  אחידות הינו שם המשחק ולכן, מומלץ להתייעץ עם מעצב המתמחה בעיצוב משרדים, על מנת שיתאים לכם ריהוט משרדי יוקרתי אשר יתאים לחללים ולמהות המשרד. חדר הישיבות וחדרי המנהלים, יתוכננו עוצבו בקפידה, היות וזוהי גולת הכותרת של משרד בעיצוב יוקרתי. מצד שני הריהוט חייב להיות מעוצב ולהיראות יוקרתי, אך מצד שני, יש לשים דגש אל נוחות ונגישות כגון שקעים למחשבים ניידים, מקום למסך, כאשר יש להציג מצגת וכדומה.

 

ריהוט משרדי יוקרתי – משחק תפקיד גם בהיבט השיווקי של החברה

 

יש לציין, כי ריהוט משרדי יוקרתי, יעניק רושם נכון ואווירה שתשדר יוקרה, במיוחד אם מדובר על חברה העוסקת בשיווק. הריהוט היוקרתי למשרד, חייב להיות מותאם לחללים גדולים, היות ומדובר על ריהוט שהוא גדול בממדיו ומרשים ולכן המשרדים עצמם, הלובי ופינת ההמתנה, חייבים להיות גדולים.  עמדת הכניסה צריכה להיות מעוצבת, כאשר בעלי המרד, ידאגו לדלפק המזכירה וכן לפינת ישיבה נוחה ומעוצבת להמתנה לאורחים או אנשי עסקים אשר מגיעים לפגישות בחברה.

 

עיצוב משרד יוקרתי – צעד חשוב הוא עיצוב ובחירת ריהוט מתאים למשרד

 

אם מדובר על משרד או פירמה של עו"ד, משרד יח"צ  או משרד רואה חשבון, יש לעצב את המשרד באופן שנעים יהיה להיכנס אליו ולשהות בו. זוהי למעשה התדמית של החברה או המשרד. ריהוט מעץ ושילוב של עור איכותי, ישדרו את היוקרה הדרושה למשרדים יוקרתיים. יש לדעת, כי רכישת ריהוט משרדי, הינה הוצאה מוכרת ולכן, מומלץ להשקיע לטווח הארוך, כאשר השקעה זו, תהיה משתלמת לבעלי החברות והמשרדים.

 

 ריהוט משרדי אינו חייב להיות יקר

 

אין זה אומר שרהיטים משרדיים יוקרתיים, חייב לעלות הון תועפות, היות וקימת טכנולוגיה של עיבוד חומרי גלם בסיסיים שנראים יוקרתיים ממש כמו עץ מלא. טכנולוגיה מתקדמת זו, אשר נהוגה היום בייצור של רהיטי משרד יוקרתיים, גורמת למחירים של ריהוט זה, להיות זולים יותר וכן, הטאץ' הינו מיוחד ואפילו מקורי. יש להשתמש גם בתאורה נכונה, אשר תגרום לרושם ויוקרה ועוד פרטי עיצוב, צביעה או עיצוב של קרות וכן, שימת דגש על רצפות המשרד, כאשר יתאימו לרהיטים היוקרתיים שיוצבו בו. אם גם אתם מעוניינים ברושם ראשוני חיובי אשר ישדר יוקרה, יש להשקיע נכון ובאופן מקצועי בריהוט  ועיצוב נכון של המשרד.

 

צילום: PIXABAY

  

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן