דגל היופי הארצי למקלטים – אשדוד הזוכה במקום הראשון

הישג גדול לאגף הביטחון בעירית אשדוד

באנר דק אסותא

לרשימת התחרויות של המועצה לישראל יפה מצטרפת תחרות חדשה ויוצאת דופן – תחרות לבחינת מוכנות הישוב לשעת חירום בהיבט תחזוקת ומוכנות המקלטים הציבוריים. באמצעות תחרות זו המועצה תורמת לשיפור מוכנות הציבור לשעת חירום, על ידי עידוד התחזוקה השוטפת של המקלטים המהווים מרכיב קריטי במוכנות זו.

ד"ר יחיאל לסרי : ״המועצה לישראל יפה עורכת בכל שנה תחרות יופי בין רשויות וארגונים כאשר הדירוג ניתן באמצעות כוכבים ודגל יופי. המועצה לישראל יפה קיימה אתמול את הטקס ואשדוד קיבלה את הפרס הגבוה ביותר – דגל היופי בתחום המקלט והמיגון במרחב האזרח .״

התחרות לבחינת המקלטים הציבוריים, היא תחרות נוספת במכלול התחרויות שמפעילה המועצה לישראל יפה ומטרתה לבדוק את רמתם התחזוקתית של מקלטים ציבוריים והיותם ערוכים למקרה חירום תוך שהם שומרים גם על יופי ואסתטיקה. תחרות זו נולדה ביוזמת פיקוד העורף מתוך רצון לשפר את יכולת המיגון ולחזק בציבור את החוסן הלאומי.

שיתוף הפעולה עם המועצה לישראל יפה ניצל את הניסיון והיכולת הארגונית של המועצה כדי לייצר מוטיבציה תחרותית לעמידה ברמת מקלטים איכותית. צוותי הערכה המסיירים בעיר בודקים את מצבם של המקלטים הציבוריים בעיר, תוך שימת לב לקריטריונים כמו: מוכנות, חזות ותחזוקה (כולל: חזות פנימית, חזות חיצונית), הימצאות ותקינות מערכות שירותי עזר נדרשות בחירום, הימצאות ותקינות אמצעי כיבוי ואמצעי תקשורת, נהלי תחזוקה שוטפת, נהלי תגובה בחירום ותיאום ושיתוף פעולה עם פקע"ר.

במכתב שנשלח ע"י ויצמן משיח, סמנכ"ל תפעול במועצה לישראל יפה,:
"אנו שמחים לבשר להודיעך כי אשדוד זכתה בדגל היופי בקטגוריית הערים הגדולות מאוד לשנת 2019".

על עבודת התחזוקה ושימור המקלטים ברמתם הגבוהה אחראי דוד בן שטרית, מאגף הביטחון. בן שטרית מציין את ההשקעות שנעשו בשיפוץ ותחזוקת המקלטים שכללו צביעה וניקיון, סימון ושילוט, שיפוץ מערכות חשמל ומים . לאורך כל השנה אנו מתחזקים כחלק מהחזון של הרשות נערכים בשגרה מוכנים בחירום.

ד"ר לסרי מסר ברכותיו למר אריה איטח, מנהל אגף הביטחון, ולכל צוות הביטחון האחראי על שדרוג המקלטים לרמה אשר זיכתה אותם בכוכבי היופי.

צילום: דוברות עיריית אשדוד
צילום: דוברות עיריית אשדוד
צילום: דוברות עיריית אשדוד
צילום: דוברות עיריית אשדוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן