זאת לא בדיחה: חבר המועצה שיגר מכתב חדש לחסידי בעלזא והאשים – " התרחבות והתרבות הציבור החרדי בעיר אינה נוחה בעיניהם של חלק מתושבי העיר "

לאחר שלפני כשבועיים שיגר חבר מועצת העיר אפרים וובר מכתב עם לוגו של עיריית אשדוד לחסידי בעלזא בעיר בנוגע לבנייה ברובע ג', היום הוא שלח מכתב חדש.

באנר דק אסותא

כזכור, עיריית אשדוד התנערה מהאחריות למכתב הקודם אותו הפיץ וובר, ובו כתב לחסידי בעלזא שהפרויקט החדש ברובע ג' מיועד תחילה לאנשי החסידות ויש להם קדימות בבחירת הדירות.

תושבים בעיר זעמו על המכתב, ממנו עולה לכאורה שאין כוונה אמיתית להביא לשיויון בבחירת הדירות בפרויקט, ושומרי מצוות רבים, חרדים ודתיים לאומים הביעו תרעומת על המכתב המקומם.

עם זאת, למרות שהסערה טרם דעכה, היום הופץ לחסידים מכתב נוסף מוובר כשהפעם הוא טוען שהתרבות החרדים מפריעה לחלק מהאנשים בעיר.

זאת, תוך התעלמות מכך שעיקר הטענות על מכתבו הקודם של וובר נשמעו דווקא מהתושבים החרדים שטענו לאפליה מול אנשי החסידות.

במכתב החדש אותו הוציא וובר הוא כותב: " לאור העובדה כי התרחבות והתרבות הציבור החרדי בעיר אינה נוחה בעיניהם של חלק מתושבי העיר, הנני להבהיר את מכתבי הקודם לבני קהילתנו שיצא  כביכול באופן רשמי בשל מרוצת הזמן. "

עוד כותב וובר ומדגיש הפעם כי: " הפרויקט אינו מטעם עיריית אשדוד… "

גורם שנחשף למכתב אמר: " זה פשוט הזוי. מה הקשר אנשים שחורה להם שיש התרבות חרדים? מדובר במכתב מחוצף לחלוטין. זאת שערוריה"

עוד טוען הגורם: " מה עם חרדים ספרדים? או חרדים אשכנזים שהם לא חסידי בעלזא? להם לא מגיע לגור באזור? מה זה צריך להיות? "

כמו כן הוא הוסיף: " הוא נבחר למועצת העיר רק בשביל חסידות בעלזא? יש בעיר המון תושבים ולא מובן הדבר הזה. "

את תגובתו של אפרים וובר: " אני לא צד בעניין והיזם רצה שאני יעודד את הציבור אצלנו לרכוש שם דירות וזה כל העניין. אם הוא רוצה שימכור למי שהוא רוצה.

אמרתי לו שאם יש תנאים טובים לציבור אני מוכן לעזור לו, מצידי שימכור למי שהוא רוצה ואם מישהו רוצה שיקנה שם. אני לא צד ועניין, אני מוכן לעזור לו שהציבור אצלנו יקנה אם הוא נותן לו תנאים טובים. "

 

להצטרפות לקבוצות עדכוני אשדוד וקבלת כל העדכונים החמים בעיר לחצו כאן:

להמשך דיונים בנושא:

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן