מה שמגיע-מגיע

לאחר למעלה משלוש שנים שניהל הליך משפטי מורכב עבורה – התנערה הלקוחה מתשלום לעורך הדין גיל שחף. הוא לא ויתר וזכה בשכר הטרחה בסך 190 אלף שקלים.

באנר דק אסותא

אחד הדברים המרתיחים ביותר, יודע כל עצמאי ובעל עסק הוא לתת שרות ולחכות זמן רק או לא לקבל תשלום כלל.

זה בדיוק מה שרצתה ככל הנראה לעשות, אישה שהתגרשה ויוצגה על ידי עורך הדין גיל שחף – בעליה של חברת עורכי הדין שחף ושות' לה משרדים באשדוד ובבאר שבע- אלא שעו"ד שחף לא ויתר וקיבל את מלוא שכר הטרחה בגין עבודתו ועבודת צוות המשרד בהליך משפטי ארוך ומורכב.

לפני למעלה משלוש שנים פנתה האישה לשחף בבקשה כי ייצג אותה בהליך גירושיה, היא שילמה סכום פעוט של אלפי שקלים בודדים בלבד, כאשר צוות המשרד החל לטפל בתביעת הגירושין שלה. התיק כלל למעלה מעשרה דיונים, הן בהוצאה לפועל בדיונים ובערעורים, הן בבית הדין הרבני והן בבית המשפט לענייני משפחה, ודרש מעו"ד שחף ומצוותו מאות שעות עבודה.

לאחר שזכה בתיק והאישה קיבלה את כל מה שהגיע לה ואף יותר מכך מבעלה לשעבר, ביקש עו"ד שחף לקבל את שכרו (כפי שסוכם מראש) אולם להפתעתו הרבה התנערה האישה לחלוטין מהתחייבויותיה. בלית ברירה, עו"ד שחף עיכב לאישה כספים שקיבלה מבעלה אצלה, ופנה לבית משפט השלום להכריז כי הכספים המועכבים צריך להישאר אצלו כחלק משכר טרחה. האישה מנגד הגישה תלונה נגד עו"ד שחף בוועדת האתיקה לשכת עורכי הדין.

וועדת האתיקה דחתה את התלונה נגד עו"ד שחף תוך שהיא מעבירה מסר ברור, "יוצא איפה 'שלא כצעקתה' " כתבה יו"ר וועדת האתיקה של מחוז דרום עו"ד אורית סער ."המתלוננת הפרה הסכם שכר טרחה עם הנילון (עו"ד שחף) שעמל שנים ארוכות לטובתה (והיא לא הלינה על טיב עבודתו) ומשלא שילמה לו את שכר הטרחה הוא נאלץ לדאוג לעצמו".

התלונה כאמור נגנזה והלקוחה הסכימה בסופו של דבר לשלם את שכר הטרחה בגובה של 190,000 ₪ בגין עבודתו המוצלחת בתיק מבלי שהיה צורך לנהל את התביעה הכספית שהגיש עו"ד שחף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן