לימודי מנהל עסקים בצל משבר הקורונה

התפרצות נגיף הקורונה בארץ ובעולם משפיעה על כולם וגורמת למשבר בריאותי וכלכלי חריף. משרד הבריאות עומד בחזית המאבק ומטיל הנחיות ומגבלות רבות על הציבור הרחב ועל העסקים, כולל ביטול לימודים בבתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות.

באנר דק אסותא

סטודנטים רבים תכננו להתחיל את הסמסטר או להירשם ללימודים לתואר ראשון במנהל עסקים ובתחומים אחרים, אך בצל משבר הקורונה לא ידוע מתי יסתיים מצב החירום ומתי נוכל לחזור לשגרת הלימודים.

כל מי שמתכנן להירשם ללימודי מנהל עסקים בשנת הלימודים הקרובה מתמודד עם מצב של חוסר ודאות, לכן חשוב לעקוב אחר ההנחיות המשתנות מידי פעם ולהתעדכן במסלולי הלימוד המותאמים למצב הנוכחי. כדאי גם ליצור קשר טלפוני עם יועץ הלימודים של בית הספר למנהל עסקים במוסד האקדמי, כדי לבדוק כיצד המכללה נערכת ללמידה מרחוק בתקופת הקורונה, ולבחון מהם התרחישים השונים שהמכללה מציעה לסטודנטים החדשים והוותיקים המותאמים למצב הנוכחי בצל התפשטות הנגיף.

למידה מקוונת בצל משבר הקורונה

תלמידי בתי הספר החלו ללמוד מהבית באמצעות תוכנות כמו זום ופתרונות טכנולוגיים אחרים. גם המכללות נערכות ללמידה מרחוק בצל משבר הקורונה, כאשר הסטודנטים יכולים לשמור על קשר רציף עם המרצים באופן מקוון ובטלפון.

מועמדים רבים המעוניינים ומתכננים להירשם ללימודי מנהל עסקים אינם יודעים מה עליהם לעשות, המצב החדש מעמיד סימני שאלה לגבי אופן ההרשמה, צורת הלימודים, תנאי הקבלה ועוד. מוסדות אקדמיים שונים, ביניהם המסלול האקדמי המכללה למינהל, הודיעו כי בעקבות ביטול מועד הבחינה הפסיכומטרית באפריל הורחבה האפשרות להתקבל למסלול הלימודים היוקרתי והפופולרי גם ללא מבחן פסיכומטרי ועל סמך ציוני הבגרות וראיון אישי עם יועץ הלימודים. יודגש כי הראיון האישי יתקיים בשיחת טלפון בצל הגבלות וההנחיות של משרד הבריאות.

התאמת תנאי הקבלה ללימודי מנהל עסקים לאור המצב הייחודי

מוסדות האקדמיה בישראל החליטו לנהוג בגמישות ולמצוא פתרונות יצירתיים ורגישים למועמדים המעוניינים להירשם לתואר ראשון במנהל עסקים. כמו כן, המוסדות האקדמיים להשכלה גבוהה מחויבים לשמור על הרמה האקדמית ועל למידה איכותית ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר בתקופה זו.

לכן, השלב הראשון הוא לתאם שיחת ייעוץ און ליין עם יועץ הלימודים במכללה או באוניברסיטה. אפשר לשוחח בטלפון ולנהל שיחת וידאו. השיחה חשובה כדי לאפשר למועמדים להבין מהם תנאי הקבלה בצל משבר הקורונה, לשאול שאלות ולקבל תשובות מפורטות.

לאחר ההרשמה ללימודי מנהל עסקים, וכל עוד לא חוזרים לשגרה מלאה המאפשרת לימודים במוסד האקדמי, הסטודנטים ילמדו מרחוק ויוכלו למנף את תקופת הסגר והשהייה בבית כדי לרכוש תואר מבוקש ויוקרתי, תוך ליווי צמוד של המרצים וסגל ההוראה, ובאמצעות פתרונות טכנולוגיים המתאימים לרוח התקופה.

אם גם אתם רוצים לנצל את הזמן ללימודים ולא לבזבז זמן יקר עד החזרה לשגרה, כדאי לכם לבדוק אילו מכללות מציעות לימודים מרחוק ומהן האפשרויות הקיימות. כך תוכלו לקבל החלטה נכונה ולא תפספסו את פתיחת שנה"ל הקרובה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן