איך לקדם עסק מקומי באשדוד

עסקים מקומיים באשדוד ובכל רחבי הארץ מתמודדים כעת עם השפעות מגפת הקורונה. כדי להתגונן מהווירוס, מוטלות מגבלות על הפעילות של העסקים, ובזמן כזה יש חשיבות רבה ליכולת לבצע שיווק איכותי של העסק. אחת מהדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק כיום היא באמצעות שיווק דיגיטלי. בזמן שבו מרבית האוכלוסייה מבלה שעות רבות ברשת, כדאי לאתר את קהלי היעד שנמצאים בערוצים הדיגיטליים ולפנות אליהם באופן ישיר.

באנר דק אסותא

כדי לעשות זאת, יש צורך בביצוע קידום אתרים אורגני וממומן, וכך להשיג חשיפה רבה יותר לעסק. לפעילות כזו יש חשיבות גדולה בכל ימי השנה, אך בתקופה זו הערך שלה עוד עולה.

קידום אתרים ושיווק ברשת ניתן ללמוד גם באופן עצמאי, ולא תמיד יש צורך לשלם הרבה כסף לחברות מקצועיות. קיימים בלוגים רבים ברשת, וניתן ללמוד על קידום אתרים באתר של דניאל זריהן, למשל, ובבלוגים רבים נוספים. היכולת ללמוד כיצד לקדם עסקים מקומיים בכוחות עצמכם היא חשובה מאוד, ויכולה להוות יתרון מול האתרים של המתחרים שלכם.

החשיבות של קידום אתרים דמקומי

קידום מקומי הוא תת-סוגה של תחום קידום האתרים הכללי. הוא נשען בעיקר על כך שגוגל כיום יודעת לזהות את המיקום הגאוגרפי של הגולש ולהתאים את תוצאות החיפוש שמוצגות לו בהתאם למיקום זה. הדוגמה המובהקת ביותר לכך היא כאשר גולש מחפש ביטוי שיש בו אזכור מפורש של מיקום, כמו: "חנות אופניים באשדוד". הוא יקבל מייד גם תוצאות של עסקים מקומיים באשדוד למכירת אופניים. התוצאות האלה לקוחות מהמפות של גוגל והן מופיעות במסגרת מיוחדת ובולטת. המסגור של התוצאות המקומיות הופך אותן לשטח פרסום מבוקש במיוחד בתוצאות מנוע החיפוש.

טיפים לקידום אתרים מקומי

הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאות המקומיות האלה, היא פתיחת פרופיל "גוגל לעסק שלי". זהו פרופיל עסקי שכל בעל עסק יכול לפתוח בחינם. לצורך כך יש להירשם לשירות, למלא את כל הפרטים על העסק ולקבל מגוגל גלויה עם קוד אימות מיוחד. לאחר שמקבלים את הגלויה ומזינים את הקוד, הפרופיל העסקי המקומי מתחיל להיות מוצג בתוצאות החיפוש.

בנוסף לפתיחת פרופיל כזה, מומלץ גם להשקיע בבניית קישורים מאתרים מקומיים. בכל עיר ישנם אתרי אינטרנט מקומיים כמו מקומונים למשל ואינדקסים של עסקים. ככל שיותר קישורים מקומיים יופנו אל האתר שלכם וככל ששם העסק יוזכר יותר ברחבי הרשת – תהיה לכך תרומה חיובית משמעותית לקידום של הפרופיל המקומי ולקידום האתר בכלל.

לסיכום

קידום אתרים מקומי ניתן לעשות עם חברה מקצועית או עם מקדם אתרים מומלץ, אך ניתן לעשות זאת גם באופן עצמאי ולחסוך משאבים כספיים רבים. לפרופיל העסקי המקומי של גוגל יש כוח רב מאוד, והוא הצעד הראשון שכדאי לעשות במסגרת קידום העסק ברשת. את שאר המרכיבים של קידום אתרים אורגני וממומן ניתן ללמוד בבלוגים ובאתרים שונים, ולהתחיל לנקוט צעדים אקטיביים למען קידום האתר שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן