חברת הקוסמטיקה של מור ממן, "מור ממן קומסטיקס" החלה למכור מחוץ לגבולות המדינה, בין היתר, גם לאמירויות

מור ממן, הבעלים של חברת "מור ממן קוסמטיקס" המצליחה ומלכת היופי לשעבר, בריאיון על ההצלחה העסקית בארץ והשקת האתר הבינלאומי המאפשר לה לשווק את מוצריה לניו יורק, פריז, לונדון ודובאי – ולמיטב ידיעתנו היא חברת הקוסמטיקה הישראלית הראשונה המשווקת את מוצריה לאמירויות

באנר דק אסותא

מור ממן (25) הקימה לפני שנה את חברת הקוסמטיקה "מור ממן קוסמטיקס" שזכתה להצלחה מסחררת מרגע הקמתה. ממן שנבחרה להיות מלכת היופי שלי ישראל בשנת 2014, השיקה לאחרונה אתר בינלאומי וכיום מוצרי האיפור שלה מגיעים לדובאי, ארצות הברית, פריז ולונדון.
למיטב ידיעתנו, זאת חברת הקוסמטיקה הישראלית הראשונה המשווקת את מוצריה לאמירויות מאז חתימת הסכם השלום.

איך הגעת להיות הבעלים של מותג קוסמטיקה מצליח?

תמיד חלמתי להיות בעלים של חברת קוסמטיקה, היה לי ברור שזה הייעוד שלי. כשהייתי בת 21 הייתי שותפה בחברת קוסמטיקה בארה"ב, הייתי אחראית על הפורמולות ועל האריזות וזה היה בדיוק כל מה שחלמתי, יחד עם זאת למדתי על עצמי שאני רוצה להיות עצמאית לחלוטין ולהוביל את החזון שלי בעצמי.

במקביל הכרתי את פרנק, התאהבנו והתחתנו, וילדתי את בננו הבכור ג'וזף.

כשהייתי בחופשת לידה המצב הכלכלי העגום בו היינו דרבן אותי לצאת ולדאוג לפרנסתנו. במשך 9 חודשים התרוצצתי בין מפעלים וספקים, כשג'וזף צמוד אלי ופיתחתי את המוצר הראשון שלי, אותו השקתי לפני שנה, ביום הולדתי ה-24. זה הטינט, וקראתי לו mer rose , ים ורוד.

זה היה ממש הריון נוסף וכבר בליל ההשקה המוצר הפך לסולד אאוט, והחברה שלי "מור ממן קוסמטיקס" הפכה לחברה בע"מ בתוך כמה ימים בלבד. מאז, לשמחתי הרבה, כל מוצר שהשקתי הפך להיות סולד אאוט, וכולם זכו וזוכים לחיקויים רבים.

מור ממן, צילום: איילת רבינוביץ

איך השפיעה תקופת הקורונה על העסק?

החברה שלי פועלת רק בזירת האון ליין, עם פרוץ הקורונה חלה כידוע עלייה משמעותית במכירות האונליין בארץ וברחבי העולם וכולם למדו התרגלו לצרוך בדרך הזאת, כך שחברות שפועלות כמוני באון ליין זוכות להצלחה.

מהיכן הגיעה ההחלטה להתחיל למכור מחוץ לגבולות המדינה?

מאז שהחברה הוקמה, מגיעות אלינו בקשות רבות מרחבי העולם, הפניות מגיעות לאתר וחלק גדול מהן מגיע לאינסטגרם שלי. הרבה מהלקוחות שלנו קונות דרך מכרים וחברים שגרים בארץ והם שולחים להן את המוצרים, היה לי ברור שבמקביל להתבססות החברה בארץ אני צריכה להקים אתר בינלאומי. לשמחתי הרבה הסכם השלום שנחתם מאפשר לנו למכור את המוצרים שלנו גם באמירויות וקשה לי להסביר את ההתרגשות למראה המשלוחים הרבים שיוצאים לדובאי, לפריז, ללונדון ולניו יורק.

מהם החלומות לעתיד?

הקמתי את החברה שלי בדיוק לפני שנה. התחלתי כעוסק זעיר ובתוך שבוע הפכתי להיות חברה בע"מ. אני בת 25, יש לי עוד הרבה מאוד חלומות להגשים ואני שואפת להתפתח להרבה מאוד כיוונים.

אני משתפת את העוקבות שלי באינסטגרם בחיי האישיים והמקצועיים, גם בהצלחות וגם במשברים שאני חווה, זאת הדרך בה אני מאמינה, ואני מקבלת מהן הרבה מאוד אהבת חינם, תמיכה, השראה וחיזוקים והמסר העיקרי שאני מנסה להעביר לכל אחת הוא להאמין בעצמה, בחוזקות שלה, ביכולות שלה. לדעת לצלוח קשיים ומהמורות ולשאוף להגיע לעצמאות כלכלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן