דמטרי רובינצ'ק, תושב אשדוד, נבחר למצטיין מנכ"לית מאוחדת

בטקס רב רושם שנערך במעמד מנכ"לית מאוחדת הגב' סיגל רוזנברג ומנהל מחוז דרום מר דני מושיוב, מנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג'מן ומכובדים נוספים, הוקראו שמותיהם של העובדים המצטיינים לשנה החולפת, בהם דמיטרי רובינצ'ק, תושב א מנהל מערך הדיגום במאוחדת מחוז דרום ועובד במאוחדת מזה עשור.

באנר דק אסותא

בנימוקים לבחירתו ציינה הוועדה לבחירת המצטיינים כך: "דמיטרי ניהל את נושא הדיגום במהלך שנת הקורונה ופעל סביב השעון בגיוס, הכשרה, ליווי ובקרה  של הצוותים, בפריסה מחוזית, גם בעת חיסוני הקורונה. דמיטרי היה זה שהפגין מנהיגות ונרתם לכל משימה במחוז. דמיטרי שירותי ואהוב על כל סובביו, איש אשכולות ותורם רבות למערכת".

דני מושיוב, מנהל מחוז דרום: "הצוותים הרפואיים הם קו החזית של המאבק בנגיף הקורונה ומאז התפרצותו ראיתי את כלל העובדים פועלים במסירות ובנחישות, עם רוח הנתינה של כל עובדת ועובד, הרתומים למשימה החשובה לטפל בבריאות המטופלים גם בשעות שאינן שגרתיות וללא הפסקה, בתנאים החדשים ומבלי להתלונן. אין ספק שהתברכנו בצוותים מסורים, שעסוקים בשליחות ביום ובלילה וכעת קיבלנו גם גושפנקה – ולראייה זכייתו של דמיטרי רובינצ'ק כמצטיין המנכ"ל, גיבור שנת הקורונה של מאוחדת, שמסירותו למאמץ הלאומי ולמלחמה בנגיף הייתה משמעותית ביותר. דמיטרי הוכיח את הירתמותו למשימה בתקופה המאתגרת הזו – וזכייתו מהווה גאווה למחוז כולו".

• צילום: ליאור גולדשטיין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן