השינוי במעמד האסבסט ואיך מפנים אותו | כל הפרטים

פינוי אסבסט

פינוי אסבסט: אומנם זה נכון שבעבר השימוש באסבסט היה מאוד נרחב באזורים שונים בארץ, אך היום זה כבר לא כך. למעשה, בעבר המחיר של אסבסט היה גם מאוד יקר ונהגו לעשות בו עבודות שונות, כמו למשל, לבנות גגות, שכן היה מדובר על חומר מאוד חזק. יחד עם זאת, היום זה כבר ברור שמדובר על חומר שמאוד מסוכן לסביבה ולבריאות האדם, מה שמוביל לכך שהיום השימוש בו אסור לבניה בישראל על פי החוק.

באנר דק אסותא

יחד עם זאת, חשוב לעצור ולהבהיר: אסבסט אינו מסוכן במצבו התקין, אלא רק כאשר הוא נשבר או נשרף, שכן במקרה כזה החלקיקים שלו מתפזרים לאוויר ולנשום אותם זה מסוכן מאוד. אם כך, אתם בוודאי תוהים, מה כדאי לעשות בנידון? והאם באמת צריך לחכות שגג האסבסט שלכם ייהרס? התשובה היא כמובן לא. רצוי להקדים תרופה למכה ולבצע פינוי אסבסט, כי למה לעשות את הדברים אחר כך בלחץ של הרגע האחרון ותוך סיכון מיותר לבריאותכם ולבריאות הסובבים אתכם?

 

האם מדובר על פינוי שניתן לעשות לבד? התשובה לכך מורכבת. מצד אחד, החוק קובע שאם מדובר על פינוי אסבסט משטח של פחות מ 50 מ"ר לא יהיה צורך לעשות זאת בצורה מיוחדת פנו לחברת המרכז לפינוי אסבסט לקבלת ייעוץ, אך מצד שני, העבודה הזאת לא פשוטה. איך באמת מפנים אסבסט? וחשוב מכך – לאן מפנים אותו? אם אתם לא רוצים להתעסק בעצמכם בעניין הזה, בין אם זה בגלל שאין לכם את היכולת לכך ובין אם זה בגלל שאתם חוששים, כדאי שתדעו שיש לכם למי לפנות.

יש היום לא מעט אנשי מקצוע מובילים שיוכלו להגיע, לעזור לכם ולפנות את האסבסט מגג ביתכם או מכל מקום אחר שתרצו, אז למה לחשוב פעמיים? כאשר אתם מזמינים שירותי פינוי אסבסט מקצועיים אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, כך שברור מדוע זו הבחירה המועדפת של כל מי שצריך להתעסק בעניין הזה.

 

הפרמטרים לבחירת אנשי המקצוע המתאימים לכם: תוהים ממי תרצו להזמין שירותי פינוי אסבסט? רוצים להבטיח שהעבודה שתתבצע אצלכם תתבצע על הצד הטוב ביותר? אם כך, אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב את השטח.

נסו לברר, למשל, מה הניסיון של מי שיגיע לבצע אצלכם פינוי אסבסט? עד כמה הוא באמת מומחה בתחום הזה? והאם מדובר על עבודה מקצועית שהוא יוכל לבצע? תוך כמה זמן הוא יוכל להגיע למקום ולבצע את העבודה? והאם מדובר על עבודה שהוא ידרוש תמורתה מחיר גבוה במיוחד? כאשר מדברים על פינוי אסבסט צריך גם לברר ולדעת מראש איפה בדיוק איש המקצוע שלכם מתכוון להטמין את האסבסט. העניין הוא שאם יגיע למקום פקח ויבקש מכם דין וחשבון על הפינוי שהתבצע אצלכם, כך תוכלו לתת לו את כל המידע ולדעת שאתם לא מסתבכים, חלילה, עם החוק.

פינוי אסבסט
צילום: freepik

איך לנהל נכון את זמן המסך של הילדים בזמן החופש הגדול | כל הפרטים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן