כתב אישום הוגש נגד מעסיקיו של אלכסנדר איבחננקו ז"ל שנהרג בתאונת עבודה | כל הפרטים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד שני מעסיקים, בגין גרימת מוות ברשלנות של אלכסנדר איבחננקו ז"ל בתאונת עבודה שארעה באשדוד.

באנר דק אסותא

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דרור שטורק, הנאשמים יוסף גל ואליהו זקס, בעלי מסגריית "אל גל מתכת" באזור התעשייה באשדוד, העסיקו את המנוח במסגריה בעבודות ריתוך.

במהלך עבודת ריתוך שביצע העובד לצורך תיקון נזילה של מיכל מתכת לאחסון סולר, אירע פיצוץ של אדי סולר שנותרו במיכל, האש אחזה בגופו של המנוח, נגרמו לו כוויות קשות בכל חלקי גופו והוא נפטר בבית החולים יומיים לאחר מכן.

בכתב האישום צוין, כי התאונה, על תוצאותיה הקטלניות, ארעה עקב רשלנותם של הנאשמים, שכן אפשרו לעובד לבצע את הריתוך של המיכל, מבלי שנקטו באמצעים כלשהם לסילוק החומרים הדליקים ממנו, לא נקטו במידה סבירה של זהירות וקפידה למניעת הסכנה לחייו, לא הדריכו אותו לגבי עבודתו ואפשרו לו לבצע את עבודת הריתוך של המיכל ללא מסירת מידע בכתב אודות הסיכונים אליהם יהיה חשוף.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של גרימת מוות ברשלנות ועבירה לפי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה של העסקה ללא הדרכה וללא מסירת תמצית מידע בכתב.

בתי החולים הציבוריים: "אנחנו בסכנת קריסה מיידית" | כל הפרטים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן