בעידן של AI בעלי עסקים חייבים סרטון אנימציה שיווקי

אנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר. אם רק לפני עשרים שנה שימוש מקוון בסרטונים היה מוגבל מאוד, כיום – אותם החסמים הם פחות רלוונטיים, ובתי עסק רבים נעזרים בקטעי וידאו במסגרת מאמצי השיווק והמיתוג שלהם. בכל הקשור לשימוש בווידאו לצרכי שיווק חשוב לעשות זאת נכון – אף אחד לא רוצה לצפות בסרטונים משעממים וארוכים, או בסרטונים שהמסר שלהם מובא באופן מעומעם או לא ברור. סרטון אנימציה שיווקי הוא פעמים רבות בחירה נכונה היות וניתן בקלות להפיק סרטון נעים לצפייה, קצר, קולע, ומשעשע בדיוק במידה הנכונה, סרטון המעביר את המסר באופן מושלם, ובנוסף לכל זאת, גם זול יותר להפיק אותו מאשר סרטון מצולם.

בעידן ה – AI אנחנו רואים שינויים גם בתחום השיווק, כך למשל כבר עכשיו עסקים רבים מפעילים צ'אטבוטים המסייעים ללקוחות פוטנציאליים (לעיתים קרובות טוב יותר מכפי שנציג מכירות בשר ודם יכול, בוודאי בזמינות גבוהה יותר ובעלות נמוכה יותר לחברה), טקסטים שונים נכתבים בעזרת כלים הניחנים באינטליגנציה מלאכותית, ועוד. סרטון אנימציה לעסקים בעידן ה – AI צריך להיות ערוך כך שירשים לא רק קהל אנושי אלא גם בוטים של מנועי חיפוש (שכבר מזמן ניחנים ב – AI) כך שהסרטונים יוצגו לקהל מתאים במסגרת מסעות פרסום ומיתוג ברשת.
לפניכם סקירה קצרה אודות סרטוני אנימציה שיווקיים, תוך אזכור דגשים הנוגעים להפקת סרטונים כאלה בעידן בו היקף השימוש באינטליגנציה מלאכותית ברשת האינטרנט הולך וגדל.

סרטון האנימציה המתקדם יהיה ברור ומובן יותר, ולא רק לעין האנושית

מכיוון שהכוח של הווידאו ברור נותר רק לבחון מה עדיף, סרטון שיווקי מצולם, או סרטון אנימציה לעסקים? נכון, ניתן לצלם סרטון מרשים, המעביר מסר ברור, סרטון באורך נכון, מקצועי, המבוסס על תסריט חכם ואפילו לשכור שחקנים מוכשרים שישתתפו בו (במקום להסתמך על עובדים של בית העסק). אולם, החופש שאנימציה מעניקה הופך כתיבת תסריט מקורי עבור סרטון אנימציה שיווקי לפשוטה בהרבה מכתיבת תסריט עבור סרטון מצולם. יתרונות נוספים הם שסרטוני אנימציה לעסקים מופקים בסטודיו (כך אין צורך לשבש שגרת עבודה כדי לצלם בבית העסק), אין צורך בכישורי משחק (של עובדים או של שחקנים מקצועיים), התוצאה היא צבעונית, מקורית, מושכת את העין ונעימה לצפייה.
אם כל זה כבר היה ברור וידוע, הרי לכם חידוש מרענן, ביחס לסרטוני שיווק מצולמים, קל יותר להפיק סרטוני אנימציה כך שיהיו מובנים היטב גם על ידי כלים בעלי אינטליגנציה מלאכותית. זאת מסיבות שונות, למשל כיתוב כחלק מהתרחשות על המסך (ולא דווקא בכתוביות בתחתית), מסר ברור, חד, חלק וקולע (לעומת קריין אנושי שמדבר ומבאר נקודות חשובות תוך כדי הסרטון), ועוד.

בעידן ה – AI סרטון אנימציה לעסקים הופך בעל ערך כפול: בני אדם מעדיפים אותו (על פני סרטון מצולם), וגם בוטים בעלי אינטליגנציה מלאכותית מפענחים אותו, כשהוא עשוי היטב, בקלות יתרה.

ממש כמו בני אדם, בוטים חכמים מעריכים מקצוענות

נקודה חשובה שיש לזכור כאשר בוחרים חברה שתפיק עבורנו סרטון אנימציה שיווקי הוא שבתחום זה מלאכה הנעשית באופן לא מספיק מקצועי עשויה לא רק להחטיא את המטרה אלא אפילו לגרום נזק תדמיתי. הפקת סרטון אנימציה לעסקים דורשת שילוב של כישרון, ניסיון, מיומנות, כישורים טכניים, ציוד מתקדם (חומרה ותוכנה), וצוות של בעלי מקצוע מעולים היודעים לעבוד היטב יחד.

שילוב כזה הוא בדיוק מה שתמצאו בסטודיו פיל , אחת מחברות הפקת סרטי האנימציה השיווקיים הוותיקה בישראל. סטודיו פיל מתמחה בהפקת סרטוני תדמית, סרטוני מוצר, פרסומות, תוכן לאינטרנט, סדרות אנימציה לטלוויזיה, ועוד. בסטודיו פיל תמצאו פתרון מקיף, החל מיצירת קונספט נרטיבי ויזואלי, דרך כתיבת תסריט, בימוי, עיצוב, אנימציה, עריכה, דיבוב, פס קול, קריינות וכל מה שצריך עד לקבלת סרטון אנימציה שיווקי מנצח.

קרדיט לתמונות FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן