חשיפה ראשונה: כך טוען רבני איתר סרבן גט ביערות טנזניה שבאפריקה במבצע מיוחד

קרדיט לתמונה Freepik

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור מיוחד שאירע במשרדינו בתקופה האחרונה, כאשר טוען רבני במשרדינו הצליח לסיים הליך גירושין מורכב מאוד. ההליך הזה כלל איתור סרבן גט שהתגורר אי שם במזרח אפריקה והבאתו ארצה במהלך מתוחכם. בכדי שלא לפגוע בהליך הרגיש, לא ניתן לחשוף את כל הפרטים כיצד טוען רבני הצליח בהליך סודי זה. פרטי הטריק ברובם יישארו סודיים עוד זמן רב בכדי שלא לפגוע בגורמים שונים. אבל אלה הפרטים שכן ניתן לספר על התיק המאוד רגיש הזה.

אסותא קמפיין קל יותר

עיגון אישה למעלה מעשור בא אל קיצו

הסיפור החל כאשר תמר (שם בדוי) פנתה למשרדינו במצוקה קשה. חיי הנישואין של הצדדים עלו על שרטון. היא רצתה להתגרש מבעלה ולנסות לפתוח בחיים חדשים. בעלה התנגד לתת לה גט, על אף שהיא הסכימה לוותר על הזכויות הכספיות המגיעות לה. בעלה אמר לה שהוא ימרר לה את החיים ולא ייתן לה גט. הכול כמובן מתוך מטרה להתנקם בה. בכדי להתנקם באישה, הבעל ברח מהארץ ונמלט לטנזניה השוכנת אי שם במזרח אפריקה. שם הוא מתגורר כבר למעלה מעשר שנים.

טוען רבני פתר את הסאגה הקשה בעזרת טריק מיוחד

מכאן החלנו לפעול באמצעים משפטיים וגם באמצעים שונים מהשטח, ובסיוע קשרים מהשטח. הפעלנו קשרים עם האנשים הנכונים בכדי לאתר את הבעל. איתרנו את מקום מגוריו המדויק, והתברר שהוא השתקע במדינה ועובד שם לפרנסתו. הוא למעשה החל בחיים חדשים, תוך שהוא מותיר את אשתו עגונה בישראל.

פעלנו באסטרטגיה מתוחכמת בכדי לפתות אותו לעזוב את טנזניה ולהגיע ל"ביקור עסקי" במדינת ישראל. כמובן שהעניין נעשה כביכול ללא קשר לאשתו ולהליך הגירושין. שכן, אם רק היה חושד שיש לאשתו קשר למהלך, הוא לא היה יוצא מטנזניה ולו לרגע אחד.

כאשר הוא יצא מטנזניה, הצלחנו להביא אותו להליך גירושין בבית הדין הרבני. בשלב זה, הוא הבין שיש לו בחירה על הכף. הוא יכול לבחור להמשיך ולעגן את אשתו, ואז להיות במאסר זמן רב ולסבול מסנקציות חריפות. מאידך, הוא יכול לתת לאשתו גט ולהתגבר על האגו ועל תחושת הנקם, ואז להמשיך בחייו בטנזניה כפי שהוא רוצה.

התברר שבניגוד לסיטואציה שהייתה לפני עשור, כאשר הוא ברח מהארץ ועיגן את אשתו, הרי שכעת יש לו מה להפסיד. הוא כבר התבסס במקום. הוא הבין שכל ההתבססות המאוד רווחית (גם כלכלית וגם רגשית) עומדת על כף המאזניים.

בסופו של דבר, הצלחנו להביא אותו למצב שבו הוא יעדיף לתת לאשתו גט ולסיים את הסאגה המורכבת הזו.

היה צריך לתפור את המהלך באופן מקצועי עד לרגע האחרון. שכן, כל עוד וההליך לא מסתיים תמיד עלולות לצוץ אי אלו בעיות שונות.

בשבוע שעבר, תמר אשתו קיבלה את הגט המיוחל שהיא חיכתה לו למעלה מעשר שנים.

ההליך הסתיים בהצלחה בעזרת טוען רבני מנוסה במשרדינו, שמבהיר כי את היכולות המתוחכמות לביצוע מהלכים כאלה הוא רכש בחלקם במסגרת קורס טוען רבני אך כמובן שהניסיון והוותק משפיע ועושה את שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן