איטום בסנפלינג

קרדיט לתמונה – איטום טל

איטום בסנפלינג הוא איטום בגובה. הצורך באיטום בסנפלינג נובע ממקרים בהם אין גישה לאיטום סטנדרטי – לדוגמה, איטום חלונות בבניין. במקרים כאלה בעל המקצוע יכול לבחור בין כמה אפשרויות בהתאם למורכבות העבודה, האפשרות הפופולרית ביותר היא איטום בסנפלינג. מלבד לאיטום בסנפלינג יש לנו בחירות נוספות כמו איטום בגובה באמצעות פיגומים, מנוף ואפשרויות נוספות.

אסותא קמפיין קל יותר

איך עובד איטום בסנפלינג?

איטום בסנפלינג נותן מענה למספר מקרים:

  1. איטום קירות חיצוניים – למה צריך איטום בסנפלינג לקירות חיצוניים? כאשר מדובר על מבנים גבוהים (בדרך כלל 4 קומות ומעלה) אנחנו נדרש לאטום את המבנה כדי להגן עליו מפני נזילות. במקרים כאלה חייב בעל המקצוע להיעזר בעבודה בגובה – סנפלינג, פיגומים או מנוף.
  2. איטום חלונות – איטום חלונות במבנים גבוהים גם הוא מורכב ודורש מאיתנו עבודה בגובה. כאמור, יש לנו מספר שיטות עבודה כאשר השיטה הפופולרית ובדרך כלל גם הזולה ביותר היא איטום בסנפלינג בה בעל המקצוע אוטם חלונות. חשוב להדגיש, ברוב המקרים המחיר מתומחר פר חלון ולא לפי מ"ר.
  3. איטום מעטפת מרפסת – בין אם יש לכם מרפסת מקורה או מרפסת פתוחה, אתם תרצו לאטום את מעטפת המרפסת כדי למנוע נזילות ופגיעה במבנה ובשכנים שנמצאים תחתיכם. איטום מעטפת המרפסת נעשה גם הוא באמצעות סנפלינג.
  4. איטום גגות – איטום גגות הוא פחות פופולרי לאיטום בסנפלינג, אך לעיתים אין ברירה אחרת. כאשר הגישה למבנה מורכבת יש להיעזר בשיטות העומדות לרשותנו כאשר איטום בסנפלינג היא מבין הפופולריות ביותר. כמו כן, יש לאטום את מעטפת הגג.
  5. איטום כולל – איטום כולל הוא איטום של מבנה שלם, משמע איטום קירות חיצוניים, חלונות, מרפסות וגג. מדובר על שיטה שיעילה לצורך תחזוק של מבנה שלם, או כאשר מדובר על מבנים חדשים לחלוטין.

האם איטום בסנפלינג משתלם?

כאשר אנחנו רוצים להשוות בין השיטות השונות אנחנו צריכים לשאול את עצמנו על תמורה ביחס למחיר. כלל שיטות עבודות איטום בגובה יהיו יקרות יותר מאשר איטום סטנדרטי, מכיוון שאנחנו מוסיפים למחיר את הסיכון שיש לבעל המקצוע ואת ההכשרה הייחודית לעבודות איטום בגובה. אם אנחנו משווים איטום בסנפלינג ובין איטום באמצעות פיגומים/מנוף נוכל לראות שהמחיר של איטום בסנפלינג הוא המשתלם ביותר. הסיבה לכך שיש הבדלי מחירים משמעותיים נובע מהצורך בציוד ייחודי. כאשר מדובר על עבודות איטום בסנפלינג אנחנו מקבלים מחיר נמוך ביחס לשאר עבודות איטום בגובה מכיוון שהציוד הנדרש הוא פחות יקר. השכרה, הרכבה ופירוק של פיגומים גם לוקח יותר זמן וגם הופך את העבודה ליקרה יותר. כמו כן, איטום באמצעות מנוף דורש בעל מקצוע ייחודי, השכרת ציוד ולכן המחיר יקר. כאשר אנחנו מדברים על איטום בסנפלינג, מה שנדרש אליו בעל המקצוע היא הכשרה לאיטום בסנפלינג, חבלים אותם הוא מחבר לגג המבנה ומנגנון אבטחה שמגיע עם הציוד. לכן, המחיר אותו נשלם בסופו של דבר יהיה הנמוך ביותר בהשוואה ליתר שיטות האיטום בגובה.

כמה זה עולה?

מה המחיר של איטום בסנפלינג? המחיר משתנה בהתאם לסוג הפרויקט ובהתאם להיקף גודל הפרויקט. בשביל לקבל הצעת מחיר עליכם יהיה למצוא קבלן איטום בטון שיש לו הסמכה לעבודה בגובה. בעל המקצוע בוחן את היקף העבודה, הגישה למקומות הנדרשים ואת האמצעים אליו ידרש ולאחר מכן יציג לכם הצעת מחיר. שימו לב, הפרמטר העיקרי הוא לאו דווקא המחיר אלא בחירה בבעל מקצוע העונה לכל הקריטריונים הנדרשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן