אבל באשדוד: הדיין המוערך הרב אלימלך וסרמן נרצח בפיגוע הירי ביציאה מירושלים

הבוקר, בשעה 07:40 נשמעו יריות בצומת היציאה מירושלים. מעט מוקדם יותר יצא מביתו הגאון ר' אלימלך וסרמן, דיין בבית הדין הרבני באשדוד, לשגרת יומו. בעודו ממתין בתחנת האוטובוס, שני מחבלים בני עוולה רצחו  אותו יחד עם שניים נוספים ופצעו עוד 7.

באנר דק אסותא

הידיעה על הירצחו של הרב וסרמן הי"ד, הכתה באבל ותדהמה את מכריו ושומעי לקחו.

הראשון לציון הרב יצחק יוסף שמע בזעזוע את הבשורב המרה ואמר: "אנו אבלים על הירצחו של הדיין הגאון רבי אלימלך וסרמן הי״ד שנרצח בידי בני עוולה הבוקר בירושלים. הגר״א וסרמן היה תלמיד חכם ומיחידי סגולה וגם לאחר שפרש לגמלאות התעקש להמשיך ולפעול למען המתדיינים.

צילום: יעקב כהן

בתי הדין הרבניים יחסרו את דמותו רבת ההוד שהשפיעה אך טוב וחסד. ויה״ר שיבולע המוות לנצח ומחה ה׳ דמעה מעל כל פנים, הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו ייקום ונקם ישיב לצריו אמן".

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי אמר: "קיבלתי בצער ותדהמה את הידיעה על הרצחו בידי בני עוולה של הדיין הגאון רבי אלימלך וסרמן הי"ד בעת שהיה בדרכו לבית הדין באשדוד. הרב וסרמן, מהדיינים הותיקים והחשובים של מערכת בתי הדין בישראל, שירת את עם ישראל שנים רבות במסירות תוך מאור פנים. תנוחמיי למשפחתו היקרה שלא ידעו עוד צער".

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי הוסיף גם הוא: "זהו בוקר קשה לעם ישראל ולעיר אשדוד. משפחת אשדוד מבכה על נרצחי הפיגוע בירושלים, בהם דיין בית הדין המקומי, הרב אלימלך וסרמן זצ״ל.

המרצחים הנתעבים לא חיפשו דבר אלא דמויות יהודיות לטבוח בהם, באותה חדוות רצח שפגשנו בשבעה באוקטובר ובמאות פיגועים בעבר.

עם ישראל חי ואל לו לוותר. אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם".

צילום: דוברות זק"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן