כיצד בוחרים סריגים בצורה נכונה?

קרדיט לתמונה Freepik

בחירת סריגים באופן נכון היא דבר בסיסי שקשור לכל אחד ואחת מאתנו ובפרט לגברים שזקוקים לנוחות וסגנון עבור מבני גוף שונים. המגוון העצום של הסגנונות, החומרים וההתאמה יכולים להפוך את המשימה הזו למאתגרת במיוחד. מיד תקבלו מספר הסברים מרכזיים על איך לבחור סריגים בצורה נכונה שיתאימו לכם לכל אירוע, וישקפו את הסגנון האופנתי שתמיד רציתם שיראה באמצעות הלבוש שלכם.

אסותא קמפיין קל יותר

חשוב לדעת מה אתם מחפשים

אילו סריגים אתם מחפשים, מהם חומרי הגלם? מה הליין והגזרה שאתם אוהבים ומה מתאים לכם? זה בדיוק הרגע לבחון מהם סוגי הסריגים שאתם הכי אוהבים. חומרי הגלם מהם עשויים סריגים הם בעיקר:

  • צמר – הבחירה המסורתית והפופולרית ביותר, צמר מציע חום ועמידות מצוינים ומוערך בזכות הרכות שלו ומרקם שאינו מגרד.
  • קשמיר – קשמיר, הידוע ברכות היוקרתית שלו ובחמימות קלת המשקל שלו, הוא אופציה נהדרת. הוא אידיאלי למי שמחפש נוחות ואלגנטיות אך דורש תחזוקה קפדנית.
  • כותנה – אפשרות שימושית מאד ונושמת, סריגי הכותנה הם מושלמים למזג אוויר מתון יותר. גם קל יותר לטפל בכותנה בהשוואה לצמר או קשמיר.
  • תערובות סינתטיות – תערובות אלו לרוב יכולות להציע את הטוב משני העולמות מבחינת עמידות וקלות טיפול. עם זאת, ייתכן שהן לא מספקות את אותה רמת חום או יכולת נשימה כמו סיבים טבעיים.

איך יודעים לבחור מה מתאים לכם?

לכל אחד מבנה גוף שונה. בחירת סריגים לגברים חייבת להיות מותאמת אישית מבחינת מבנה הגוף. הנה הדרך לדעת מה מתאים לכם על פי מבנה הגוף:

  • סלים פיט – זהו הדגם המתאים ביותר לבעלי מבנה גוף רזה. סריגים בגזרה דקה מדגישים את צורת הגוף. הסריג משתלב היטב עם מכנסיים או ג'ינס מחויטים.
  • וואן סייז – זוהי אפשרות מגוונת המציעה התאמה על סמך מידה המתגמשת עם מבני הגוף השונים ומציעה יותר מקום, מה שהופך אותה לנוחה עבור רוב סוגי הגוף. סריג זה אידיאלי לשכבות וללבישה מתחת למעיל, מעל חולצה מכופתרת או גופיה ועוד.
  • אובר סייז – סריג זה מתאים למראה נינוח יותר, התאמה זו מצוינת לנוחות וקלות תנועה. ומשתלב היטב עם מכנסיים מזדמנים או ג'וגרים.

מהו סוג הצווארון שאתם אוהבים?

צווארון עגול הוא בחירה קלאסית שעובדת היטב עם רוב התלבושות. הוא מושלם עבור שכבות מתחת לז'קט או בלייזר. צווארון V הוא אידיאלי ללבישה מעל חולצות עם צווארון, צווארון V מוסיף נופך של רשמיות לתלבושת. אפשרות נוספת היא צווארון גולף, זוהי אופציה מסוגננת המספקת חום נוסף וגם מראה אלגנטי. צווארוני גולף הם מאד מבוקשים ובעצמם גם הפכו להיות הצהרה אופנתית.

 מהו הסגנון שאתם אוהבים מבחינת צבעים והדפסים?

חשוב לבחור בצבעים ניטרליים כמו צבע נייבי, שחור או אפילו אפור עבור שימוש מגוון בסריגים. אם אתם אוהבים צבעים נועזים או הדפסים חשוב שתקחו בחשבון גם את שאר התלבושות שלכם על מנת שתוכלו לשלב היטב את הסריגים עמם. דאגו לתחזוקה נכונה מבחינת הכביסה ומנעו התכווצות של הבד או פרימה של הבד. אחסנו את הסריגים כאשר הם מקופלים ולא תלויים, ודאגו לניקוי מקצועי עבור חומרים יוקרתיים כמו קשמיר לצורך העניין. בחירת הסריגים הנכונים כרוכה באיזון של חומר הגלם, ההתאמה האישית, הסגנון וההעדפה האישית. אם תקפידו על הוראות אלו לא מעט מכם ימצאו סריגים איכותיים שלא רק יראו עליכם טוב, אלא ממש יגרמו לכם גם להרגיש טוב ויחממו אתכם בימים הקרים של החורף. חברת BRANDIZ מביאה אליכם בלחיצת כפתור את מיטב המותגים בעולם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור, ובמרחק של קליק אחד הסריגים שלכם בדרך אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן