מי יעזור בפינוי הדירה והניקיון?

קרדיט לתמונה Freepik

אגרנות כפייתית היא תופעה עצובה וכואבת. קשה לראות את המקרים שבהם אנשים בוחרים באיסוף חפצים על פני חיים נורמטיביים. וההשלכות של הבעיה הן מרחיקות לכת. אם אתם קוראים את זה עכשיו, יתכן שאתם יודעים על מה אנחנו מדברים.

אסותא קמפיין קל יותר

שי פינוי דירה – פינוי דירות מוזנחות

אנו מעמידים לרשותכם מפנים מקצועיים היודעים לתת מענה לבעיה זו. צוות המפנים שלנו יודע למיין ולהפריד בין חפצים מיותרים הגורמים לנזק, לבין חפצים חיוניים שיש לשמור. אנו יודעים איך לנבור בערמות האשפה ולפתור את בעיית האספנות הכפייתית.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך פותרים את הבעיה הזו. ואם יש לכם קרוב או מכר אגרן כפייתי המתגורר בזוהמה ובלגן, אינכם יודעים כיצד להתחיל את הפינוי.

הבעיה הזו מוכרת, גם בישראל וגם בעולם. אנשים מגיעים למצבי הזנחה בגלל דירות עמוסות שאין בהן מקום לישון או להתקלח. הדבר משפיע על בריאותם, על מצבם הנפשי ועל הסביבה כולה.

לא באנו לכאן בשביל להפחיד או לזעזע אתכם, באנו על מנת להגיד לכם שיש פתרון. שי פינוי דירה מביא קבלות מוכחות בתחום – אנו יודעים כיצד לפנות את הדירות ולהחזיר את החיים למסלולם!

חייו של אגרן כפייתי

מי שמסתכל מהצד מיד שואל את עצמו מדוע אדם בכלל אוסף את כל אותם החפצים. מה הוא יעשה איתם? לא פשוט להסביר את זה, ואולי גם אין לזה הסבר הגיוני. אך אם תנסו להבין ותנקטו בגישה שיפוטית, בפועל לא תצליחו לפתור את הבעיה. יש צורך במפני דירות שיודעים ומבינים מה מתרחש בתוך עולמו של האגרן, ויודעים כיצד לפנות אליו ומה צריך לעשות בשביל להפסיק זאת.

אין ספק כי האדם הסובל מאגרנות כפייתית נאלץ לוותר על הרבה בחייו האישיים, וזהו המחיר שהוא מוכן לשלם – העיקר שלא יגעו בחפציו, עבורו זהו הדבר החשוב ביותר. יש הרבה תאוריות והסברים פסיכולוגיים, אך הדבר החשוב ביותר הוא איך להתמודד עם המצב הקיים ולפנות את הדירה.

אגרן כפייתי חי בסביבה מוזנחת והוא מבודד מהסביבה. הוא זקוק לאדם שיבין אותו ויוכל לדבר איתו מבלי שירגיש שמזלזלים בו או שופטים אותו. למרות שזה לא נראה לכם כך, עמוק בתוכו גם האגרן שואף לחיים נורמליים. הוא זקוק להושטת יד שתעזור לו לצאת מהמצבים האלו.

אם אתם זקוקים לנקיון או פינוי דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית – צלצלו לשי: 050-7454504 או כנסו לאתר: https://www.house-eviction.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן