טיפים לבחירת מתנות לפסח לעובדים

 

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, לבחור מתנות לעובדים בחגים השונים היא מטלה לא פשוטה במיוחד שכן, ככל שהארגון וותיק יותר, כך צריך להיות מקוריים יותר, ולמצוא רעיונות חדשים למתנות שלא הענקתם לעובדים בעבר. זאת בעוד כי ארגונים שבאמת מעריכים את צוות העובדים שלהם, הם ארגונים שמעניקים מתנות בחגים לאורך כל השנה. למעשה, מחקרים רבים בנושא מעלים כי עובדים שמרגישים כי הצוות הניהולי בארגון אכן מעריך אותם, חשים הרבה יותר שייכים לארגון. במילים אחרות – תחושת השייכות של צוות העובדים יוצרת מחויבות גדולה הרבה יותר בקרב הצוות. רבים הם בעלי העסקים שמבינים כי לא משנה מהו גודל הארגון או העסק שלכם, הרי שלקראת החגים הגדולים חשוב להעניק מתנות לפסח לצוות העובדים. על כן, חג הפסח נמצא בפתח ואתם מרגישים מעט מבולבלים לאור היצע האפשרויות הרחב? ובכן, על מנת לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל הטיפים שיסייעו לכם בגיבוש בחירה מקורית ומוצלחת של מתנות לפסח לעובדים שלכם:

באנר דק אסותא

1.מגוון אפשרויות – יחד עם חלוף השנים, רשימת המתנות המומלצות לקנייה עבור עובדי החברה הולכת והופכת לרחבה ביותר. בעוד כי על מטלת הבחירה אחראיים בדרך כלל צוות משאבי אנוש. על כן, כאשר מדובר על חברות קטנות ללא מחלקת משאבי אנוש – הרי שהמשימה מוטלת על גורם אחראי שתפקידו לדאוג לאתר את המתנות לפסח המתאימות ביותר בהתאם לתקציב הייעודי. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן מצליחים לצלוח את המטלה בקלות, מומלץ לפנות לשירותיה של חברה מקצועית המציעה מגוון רחב של אפשרויות. חברה שכזו, תסייע לכם למצוא את המתנות הטובות והמתאימות ביותר עבור העובדים, ותעניק לכם פתרונות יצירתיים שיקלו על מטלת הבחירה שלכם.

2.הזמנה מוקדמת – אחד הדברים השכיחים ביותר הוא לשכוח להזמין מתנות לעובדים במועד המתאים, לאור הסיבה הפשוטה שלאורך השנה בעל הארגון נוטה להתמקד בעיקר בניהול ושיפור העסק, בעוד כי צוות העובדים עסוק, וכך יוצא לא פעם שאף אחד לא חושב על הנושא עד לדקה ה-90. על כן, במטרה למנוע מצב מביך בו העובדים מקבלים את המתנות באיחור, מומלץ להפוך את מטלת הבחירה למנהג קבוע כחודשיים לפני כל חג.

3.התאמה אישית – רבים הם בעלי העסקים שבוחרים לבצע התאמה אישית של מתנות לפסח לצוות העובדים שלהם. בין אם מדובר על שילוב של מארז שוקולדים עם בקבוק יין כשר לפסח או לחילופין מארז של פירות יבשים יחד עם עציץ ירוק ומרענן. כך למעשה, ניתנת לכם האפשרות לבצע הרכבות ייחודיות המתאימות יותר לאופי של העובדים בחברה וליצור מתנה מקורית, שונה ובלעדית לכל עובד בצוות העובדים של החברה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן