מגונה: השחית תמונת נרצחת באשדוד – נעצר

עצור חשוד בהשחתת תמונות נשים באשדוד, ביניהן תמונתה של שני אמין ז"ל

 משטרת ישראל עצרה היום לחקירה תושב אשדוד בן 53, בחשד שהשחית תמונות נשים במקומות שונים בעיר, ביניהן תמונתה של שני אמין ז"ל, שנרצחה ב7 באוקטובר האחרון. החקירה החלה ביום שלישי האחרון, בעקבות דיווח על השחתת ציור על מיגונית לזכרה של אמין. שוטרים וחוקרים מתחנת אשדוד, בשיתוף פעולה עם מוקד "רואה" של עיריית אשדוד, הצליחו לאתר את החשוד וחשפו מוקדים נוספים בעיר בהם, על פי החשד, פעל להשחתת פניהן של נשים באמצעות תרסיס צבע. החשוד נחקר כעת בתחנת המשטרה באשדוד, בחשד לעבירות של השחתת פני מקרקעין והיזק לרכוש במזיד. עם סיום החקירה יוחלט האם להביאו בפני בית המשפט.

באנר דק אסותא

"במשטרת ישראל רואים בחומרה רבה עבירות של השחתה ופגיעה ברכוש ומקרקעין," אמר גורם במשטרה. בפרט במקרה זה, בו מעבר לעבירה עצמה, הושחת ציור שכל מטרתו להנציח ולזכור את הנרצחים, תוך התעלמות מוחלטת מרגשותיהם של בני המשפחה והציבור."

ראש העיר אשדוד -ד״ר יחיאל לסרי התייחס לאירוע: "ראשית, אני מבקש להודות לתחנת משטרת אשדוד בפיקודו של רב פקד אלי מלול, ולעובדי מוקד 106 בעירייה בניהולו של דוד דבש, על העבודה המאומצת לאיתור מחט בערימת שחת, תוך איסוף פרטים קטנים לכדי הרכבת תמונה מלאה, לפזל של 2,000 חתיכות. השחתת פניה של שני אמין ז״ל הינו אירוע חמור ביותר, שדרש מכולנו ריכוז מאמץ חקירתי מיוחד, במשטרה בשת״פ עם ״מוקד רואה״ שלנו בעירייה. אני מבקש להודות לאדם מקצועי מאוד, עובד במוקד רואה העירוני, הנחשב לאחד מחוקרי הצילום הטובים בישראל, שמסירותו ומקצועיותו היו נדבך מרכזי בהישג. יחד עם מנכ״ל העירייה, מנהל המוקד העירוני ומפקד תחנת משטרת אשדוד, נדאג להביע כלפיו את תודתינו בשם תושבי העיר, על רמתו המקצועית הגבוהה.

אנחנו, תושבי אשדוד, לא מודעים לעבודה המקצועית לאורך השנים של יחידת ״מוקד רואה״ במוקד העירוני, על אלף מצלמותיו הפרוסים ברחבי העיר, שיחד עם תחנת משטרת אשדוד והביטחון העירוני, הביטחון האישי של כולנו הוא מהגבוהים בישראל (בקרוב נציג נתונים השוואתיים לרשויות אחרות). שבוע טוב ושקט לכולם".

קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן