הובלות באשדוד – כל מה שאתם צריכים לדעת

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם עומדים לפני ביצוע של הובלות באשדוד, חשוב להתכונן לכך בצורה המתאימה. הובלה של דירה, מחסן, משרד או כל דבר אחר היא משהו שצריך לדעת כיצד לעשות אותו על מנת שהוא יעבור על הצד הטוב ביותר. החל מבחירת המוביל ועד לפריקה של הציוד ביעד, ככל שתכינו את עצמכם להובלות, כך יגדל הסיכוי שתהיו מרוצים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם במשימה הזו.

באנר דק אסותא

הובלות באשדוד

עוד לפני שנדבר על הובלות באופן כללי, חשוב להבין שהדגש הראשון בהובלות צריך להיות על המקום בו ההובלה נעשית. הובלות באשדוד צריכות להיעשות על ידי מוביל מקצועי שמכיר היטב את העיר. בכל מקום יש הסדרי תנועה ונתונים שהמוביל צריך לדעת, ומוביל מקומי יוכל לחסוך לכם את הצורך להיות מעודכנים בכל אותם פרטים. מעבר לחשיבות של בחירת מוביל מקומי, יש עוד כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שסוגרים הובלות.

איך בוחרים מוביל

בבחירה של מוביל יש מספר נתונים שאנחנו צריכים לבחור, כאשר הנתונים הללו הם אלו שיכתיבו לנו איזה מוביל לבחור.

  1. היקף ההובלה: הנתון הראשון שמשפיע על בחירת המוביל הוא כמובן היקף ההובלה והמרחק שאליו היא אמורה להתבצע. לא כל מוביל יכול להוביל כמות גדולה ביותר של ציוד, ויש גם מובילים שמגבילים את מרחק ההובלה, כך ששני הנתונים הללו חשובים ביותר.
  2. סוגי רכבים: נתון נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא סוג הרכבים שיש למוביל. אם אתם צריכים להוריד פריטים מקומה גבוהה, או שאי אפשר להיכנס למקום בו אתם גרים עם רכבים רגילים עליכם לבדוק שבצי כלי הרכב של המוביל יש כלים שיוכלו לבצע הובלה מהסוג שיש לכם.
  3. אריזה ופריקה: הנתון האחרון הוא כזה שנתון לבחירה שלכם. אם אתם מוכנים לארוז ולפרוק את הציוד שלכם לבד, תוכלו לבחור כל מוביל שימצא חן בעיניכם. זכרו רק לבצע את האריזה והפריקה בצורה מסודרת, כיון שאלו הן הפעולות שמשפיעות בצורה המשמעותית ביותר על ההובלה. מנגד, אם אתם לא סומכים על עצמכם בכל הנוגע לאריזה ופריקה, עליכם למצוא מוביל שיוכל לבצע את העבודות הללו עבורכם.

פריטים רגישים

אחד הדברים הכי חשובים בכל הובלה הוא לדאוג מראש לפריטים רגישים. בכל הובלה יש פריטים שבירים או כאלו שצריך לשמור עליהם באופן מיוחד. זה יכול להיות מכשירי חשמל יקרים, כלי נגינה מיוחדים ולמעשה כל דבר שהובלה רגילה עלולה לגרום לו נזק. יש מי שמעדיפים להוביל את הפריטים הללו בכוחות עצמם, אולם אם אתם מעדיפים להימנע מכך עליכם לעדכן את המוביל על אותם פריטים על מנת שהם יקבלו את היחס המתאים ויגיעו בשלום ליעדם.

הובלות – השוואת מחירים

הדבר האחרון שנותר לכם לעשות הוא לבצע השוואת מחירים. אחרי שהבנתם מה הדברים שחשוב שיהיו למוביל שלכם, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. את השוואת המחירים יש לעשות לפי הקריטריונים הבאים.

  1. מחיר: הנתון הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן המחיר עצמו. מוביל שדורש מחיר מופקע הוא כמובן כזה שעליכם לוותר עליו, אולם שימו לב להיזהר גם ממי שדורש מחיר שנמוך בצורה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק, כיון שהדבר עשוי להצביע על שירות לקוי.

 

  1. היקף השירות: בהצעת מחיר עליכם לדרוש גם פירוט מלא של היקף השירות. לעיתים ניתן לראות הצעות מחיר נמוכות, אך הסיבה לכך היא שהשירות שמתקבל בעד המחיר הזה הוא שירות בהיקף נמוך יותר. השוואה בין הצעות מחיר יכולה להיעשות רק כאשר מדובר על שירות בהיקף דומה.

 

  1. ערבויות: לעיתים רחוקות הובלה יכולה להסתיים בפגיעה מסוימת בציוד שלכם. כדי להימנע מהפסדים כלכליים במקרים הללו, מומלץ לסגור מראש מה בדיוק האחריות של המוביל על הציוד שלכם. האחריות הזו צריכה להופיע בצורה מפורשת בהצעת המחיר.

לסיכום

אם אתם זקוקים להובלות באשדוד, יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות כדי לבחור מוביל מתאים. שימו לב מה בדיוק הצרכים שלכם, מה היקף הציוד שאתם צריכים להוביל, האם אתם זקוקים לשירות של אריזה ופריקה וכמובן מה הפריטים הרגישים שאתם צריכים להוביל. אם קיבלתם מספר הצעות מחיר, השוו ביניהן רק ביחס להיקף שירות דומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן