אשדוד עוברת לפיקוד חדש: מאיר חכמון מקבל את המפתחות מאילן שושן

טקס החלפת פיקוד תחנת אשדוד: סנ"צ מאיר חכמון מחליף את סנ"צ אילן שושן

הבוקר התקיים טקס החלפת מפקד תחנת אשדוד, טקס חגיגי ומכובד שבו העביר סנ"צ אילן שושן את הפיקוד על התחנה לסנ"צ מאיר חכמון, לאחר 3.5 שנים של שירות ופיקוד בתחנה. האירוע נערך בנוכחות נציגי בכירים ממשטרת ישראל ומעיריית אשדוד, בני משפחות המפקדים והשוטרים, ומוזמנים רבים אחרים.

אסותא קמפיין קל יותר

נאום מפקד מחוז דרום

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, פתח את הטקס בדברי שבח על חשיבותה של תחנת אשדוד והאתגרים העומדים בפניה. "באשדוד קיימות תשתיות לאומיות חשובות, בעיר הזו יש את הנמל הגדול ביותר בישראל לצד מפעלים חיוניים, חופי רחצה רבים, אתרי בילוי ותיירות, אזורי תעשייה ועוד. המציאות הזו מייצרת אתגרים רבים ומגוונים לעבודת המשטרה בהיבטי סדר ציבורי, תיירות פנים, תנועה, אירועים המוניים, פשיעת רכוש ואלימות."

 שיתוף פעולה בין תחנת אשדוד לעירייה

ניצב כהן הוסיף והדגיש את שיתוף הפעולה הפורה בין תחנת אשדוד לעיריית אשדוד, שמוביל למתן שירות מיטבי ומענה איכותי לצרכים המתפתחים של תושבי העיר. "חיזוק הביטחון האישי, ואכיפת החוק הם יעדים משותפים למחוז הדרומי ולעיריית אשדוד. שיתוף הפעולה הפורה בין תחנת אשדוד והעיריה מובילה למתן שירות מיטבי ומענה איכותי לצרכים המתפתחים של תושבי העיר."

ניצב כהן פנה גם לקציני ושוטרי תחנת אשדוד והדגיש את חשיבותם לפעילות המשטרה: "בפעילותכם אתם מוכיחים כל יום מחדש שאתם מהקצינים והשוטרים הטובים והמסורים שיש למדינת ישראל. אני מצפה מכם להמשיך לעמוד באתגרים ולספק ביטחון ושרות מקצועי ראוי והוגן לציבור."

ניצב משנה רועי ולדמן, מפקד מרחב לכיש, גם הוא נשא דברים והביע את הערכתו הרבה לתחנת אשדוד ולמפקד היוצא סנ"צ אילן שושן: "מרחב לכיש בפיקודו ובהובלתו הוא מרחב חזק, איכותי, מקצועי ומלוכד. התפיסות החדשות והרעיונות אותם הביא ויישם במרחב הביאו להישגים ייחודיים."

 דברי מפקד המחוז למפקד התחנה היוצא

למפקד התחנה היוצא, סנ"צ אילן שושן, אמר ניצב כהן: "השארת אחריך תחנה בעלת הישגים משמעותיים ויכולת לספק מענה מיטבי לאתגרים המשטרתיים והביטחוניים הרבים הנצרכים לקהילה. זאת בזכות עשייתך האיכותית והמקצועית."

דברי מפקד המחוז למפקד התחנה הנכנס

למפקד התחנה הנכנס, סנ"צ מאיר חכמון, אמר ניצב כהן: "בחרתי בך לפקד על התחנה הגדולה והמורכבת ביותר במרחב לכיש בשל רוח הציונות והמצוינות המפעמת בך. אני סמוך ובטוח שתצליח בתפקידך החדש כמפקד תחנת אשדוד."

נצ"מ רועי ולדמן הוסיף: "אנו עומדים כאן היום בטקס החלפת פיקוד של תחנת המשטרה הגדולה ביותר במרחב לכיש. מגה תחנה – תחנת אשדוד. בתחנת אשדוד משרתים שוטרות ושוטרים איכותיים וטובים, שהודות לעשייתם המסורה, המאומצת והמבורכת אזרחי העיר והסביבה יכולים לחיות בשקט ובבטחון."

סנ"צ מאיר חכמון, מפקד התחנה הנכנס, הודה לסנ"צ אילן שושן על הובלת התחנה והביע את חזונו להמשך: "שמה של תחנת אשדוד מאז ומתמיד הלך לפניה בעוצמתה, עצמאותה ובהישגיה. למען תושבי העיר, למען השוטרים והשוטרות ומשפחותיהם ולמען הגמלאים וחברינו שנפלו ומשפחותיהם השכולות נשמר ונשפר את יכולותינו."

סנ"צ אילן שושן, מפקד התחנה היוצא, סיכם את תקופתו בתחנה ואיחל הצלחה רבה למאיר חכמון: "עוצמתה של תחנת אשדוד טמונה באנשים שלה, בחיבור, בפרגון ובמקצועיות. השמיים הם הגבול והדרך דרך ארץ, משפט זה נכתב עליכם ועבורכם, תודה לכם על אומץ פיקודי, יכולת הכלה אינסופית, מקצועיות ערכיות וחברות."

 סיום הטקס

הטקס הסתיים באווירה חגיגית ומרוממת, כאשר בני המשפחות, השוטרים והנכבדים איחלו הצלחה רבה לסנ"צ מאיר חכמון בתפקידו החדש והביעו את תודתם לסנ"צ אילן שושן על תרומתו הרבה. המפקדים והמוזמנים המשיכו לארוחת בוקר משותפת, וכולם יצאו עם תקווה להמשך עשייה מבורכת ומשמעותית בתחנת אשדוד.

קרדיט דוברות המשטרה
קרדיט דוברות המשטרה
קרדיט דוברות המשטרה
קרדיט דוברות המשטרה
קרדיט דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן