החג הזה בטוח יותר: תוכנית הביטחון שמכסה כל פינה באשדוד

 היערכות ביטחונית לקראת ראש השנה וחגי תשרי

לקראת חגי תשרי, כאשר רחובות העיר מתמלאים בתושבים המבצעים קניות ומתכוננים לחג, לצד אלו היוצאים לבלות, גובשה תוכנית ביטחונית מקיפה במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של הציבור הרחב. התוכנית כוללת את כל כוחות הביטחון בעיר, בהם כיתות הכוננות, אגף הביטחון העירוני ומשטרת אשדוד.

אסותא קמפיין קל יותר

ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר מסר: "בהתאם למציאות הביטחונית המורכבת, אשדוד נערכה בצורה יוצאת דופן בתקופת החגים, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של תושבי העיר והמבקרים. העיר חולקה לגזרות עבודה מוגדרות, כאשר בכל אחת פועלות כיתות כוננות, אגף הביטחון העירוני ומשטרת אשדוד, בשיתוף פעולה הדוק."

שיתוף פעולה כמכפיל כוח

החיבור בין משטרת אשדוד למערך הביטחון העירוני נחשב לכוח מכפיל משמעותי. המאמצים מתמקדים במרכזים המסחריים ובאזורים הומי אדם, על מנת לספק ביטחון מרבי לתושבים ולמבקרים בזמן קניות ובילויים.

סיורים נרחבים להבטחת ביטחון

כיתות הכוננות, יחד עם מתנדבים, מבצעות סיורים נרחבים ברחבי העיר בימים אלה. הם פועלים במקצועיות ובמסירות על מנת לוודא שכל תושב יוכל לחגוג את החג בביטחון ובשקט נפשי.

שדרוג מערך הרכבים

מערך כיתות הכוננות שודרג לאחרונה עם רכבים חדשים, המצוידים בטכנולוגיות מתקדמות ונראות בולטת יותר, מה שיאפשר תגובה מהירה ומדויקת בשיתוף פעולה עם המשטרה ואגף הביטחון העירוני.

אריה איטח, ראש מנהל הביטחון העירוני מסר: "בנינו תוכנית עבודה מקיפה שמטרתה לשמור על חוסן התושבים במרחב הציבורי, ובעיקר במקומות הומי אדם. ההיערכות מאפשרת לנו לספק מענה מקצועי ואיכותי בכל זמן נתון."

המוקד העירוני – העיניים הנוספות של העיר

לכוחות הביטחון העירוני מצטרף גם המוקד העירוני, המפעיל רשת של 900 מצלמות המפוזרות במרחב הציבורי. המצלמות משדרות ישירות למוקד ולמערך תצפיתנים, המנטרים ובודקים את המרחבים, תורמים לאיתור ולמניעה במידת הצורך. המוקד העירוני, אחד המתקדמים בישראל, פועל בטכנולוגיות מתקדמות ומספק מענה לצרכים הביטחוניים של העיר.

בתקופה זו, חשוב להודות לכל העוסקים במלאכה – מתנדבים וכוחות הביטחון – על מסירותם ותרומתם הרבה לביטחון העיר אשדוד לאורך כל ימות השנה, ובמיוחד בחגים.

להראות מיליון דולר מבלי לשבור את הארנק: קולקציית SOLO ל-2024

קרדיט: דוברות עיריית אשדוד
קרדיט: דוברות עיריית אשדוד
קרדיט: דוברות עיריית אשדוד
קרדיט: דוברות עיריית אשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן