פרסום בפייסבוק

 

יש בפייסבוק מעל למיליארד משתמשים – על כן, אם נעשה קצת חשבון מנטלי, נוכל להגיע למסקנה – שבטח יש כל מיני סוגים טיפוסים שפעילים בפייסבוק. בין אם הם אוהבים ספורט, אומנות, מוזיקה – או סוגים ספציפיים – כנראה שאפשר להגיע לאנשים מסוגים מסוימים, להציג בפניהם מסרים מסוימים – וליצור עימם חיבור, כדרך המסרים שמעבירים להם.

באנר דק אסותא

המטרה במסרים הללו – היא בעצם ליצור שפה משותפת – להגיד – "אני רואה אותך, אני מבין את המקום בו אתה נמצא, הייתי שם בעצמי, זה מה שגיליתי, נדמה לי שזה יעזור לך אם תתחיל לחשוב כמוני (כמו לדוגמה כך וכך), ולבסוף – קח את הכלי שלי, זה יעזור לך בדרך". כך אנשים חשים שהם מצאו מנהיג – שיש להם מישהו שהם יכולים לדבר איתו – והם שמחים, כי אם במקרה הם נמצאים במקום בחיים שהם רוצים להתרחב מתוכו, שהם רוצים לדעת מה עוד אפשרי להם – ואז מגיע אדם ומסביר שהוא נמצא היכן שהם נמצאים, ויודע את הדרך לנתיב טוב יותר עבורם – הם לכל הפחות יסכימו לו לדבר איתם, לספר להם קצת ממה שהוא יודע. אנחנו עדיין לא מדברים על מכירות בשביל הזה, רק השראה, רק הסכמה לעקוב. על כן, היכולת להשתמש במודעות, פרסום בפייסבוק, היא היכולת להציב את המסרים הללו מול האנשים הנכונים – כדי שהם ידעו שאנחנו מדברים אליהם, שאכפת לנו – שאנחנו רוצים להוביל. שמשהו חדש מתחיל עכשיו, שהם יכולים לקפוץ על הרכבת ולהצטרף לנסיעה.

 

הכל בשביל הלקוח האידיאלי

על כן, זה בהחלט שימושי שיש כל כך הרבה דרכים להגיע לאנשים ברחבי פייסבוק. למעשה, מהרגע שאנחנו מזהים קהל יעד, עם צורך מסוים – כל שמתבקש זה לתת על כך מענה. את המענה אנחנו מגדירים באופן ספציפי וממוקד – ויוצרים הצעה רבת-ערך עבור קהל היעד שלנו, וזה מה שמוביל אותנו בניסוח הטקסט למודעה, הגרפיקה, משפכי המכירות וכיוצא בזה. כך שאנחנו יכולים לפנות משפך, עם קמפיינים רלוונטיים לאנשים שאנחנו ורצים להוביל – ולבנות את המודעות, הדפים וההצעות בהם – באופן שישרת אותם בצורה המושכת, המדויקת והרלוונטית ביותר עבורם. על כן, ברגע שיש לנו קהל יעד, לא רק שזה אפשרי – אלא גם שביכולתנו לדייק מאוד את הגדרות הפרסום בפייסבוק, מבחינת הדרך בה אנחנו משלחים מודעות לעולם.

לפתע יכול להיות לנו יותר ברור איזה קמפיינים שיווקיים ליצור – באם לבחור חשיפה, מעורבות, לידים, המרה באתר, בחנות וכן הלאה – פשוט כי אנחנו מבינים פחות או יותר מה מצב המשפך שלנו, איך אנחנו רוצים לבנות אותו ואיך זה מקבל תרגום לכדי קמפיינים בפייסבוק. וכמובן, במודעות עצמן – או יותר נכון, "בקבוצות המודעה", שאלו הן למעשה תאים, או יחידות – שמכילים מודעות. מעין כמו בית מאסף למודעות – שנקרא "קבוצות מודעה", בהן יש מודעות שונות, המיועדות לאותו קהל יעד. על כן, קהלים ניתן, אפשר ומתבקש להגדיר ברמת "קבוצות המודעה", וברגע שאנחנו יודעים מי קהל היעד שלנו – אנחנו יכולים לדייק את הדמוגרפיה, כמו גם את ההתנהגויות ותחומי העניין. בין אם מדובר באנשים שקנו משהו באינטרנט בשלושת החודשים האחרונים, אוהבים את הארי פוטר או בכלל נמצאים בטווח גיל מסוים.

לבסוף, נסכם כי מדובר כאן במפתח לפרסום בפייסבוק, זה שמאפשר לנו לדעת למי ליצור, מה ליצור – ואיך לפרסם – קהל היעד. במידה ומעוניינים לקבל עזרה בהגדרת קהל היעד, או הלקוח האידיאלי – ניתן בהחלט ליצור קשר עם משרד פרסום ירדן דיגיטל, להמשך השיח.

צילום: pexels

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן