מהי כתיבה לאתרים? ומה ההיגיון הכלכלי מאחורי זה? | כל הפרטים

מהי כתיבה לאתרים? האם יש אתרים שרוצים שיכתבו להם? ולמה שהם לא ייכתבו לעצמם? ומה ההיגיון הכלכלי בכל זה?

באנר דק אסותא

מדוע אתרים צריכים בכלל כתיבה לאתרים?
אין ספק שמדובר בשאלות שיכולות לעורר עניין. למה שאתרים יבקשו שיכתבו להם? במה כתיבה לאתרים תורמת לאתרים? תוכן. והם יכולים לקבל הערכה והכרה מגולשים, וזה יכול לפתוח שיח להתקשרות עסקית.

הרבה אנשים יודעים לכתוב כיום תוכן. אלא שבעולם של היום, כפי שאמר איש חינוך מהמאה שעברה, המסע הוא לעבר יצירתיות, בעוד המסע של "העולם של עבר", היה בעניין של קרוא וכתוב. על כן סביר שאנשים כן יודעים לכתוב. ואם הם יודעים לכתוב, אז למה שהם לא יעשו בעצמם את הדבר?

סיבות אפשריות עבור כתיבה לאתרים
ובכן, אפשר לחלק את היתרונות של כתיבה לאתרים למספר סעיפים:
1. מיקוד משאבים עסקיים
2. האצלת סמכויות ארגוניות
3. השלמת משימות רלוונטיות

https://bestlinks.co.il/ BEST-LINKS שירות בניית קישורים
למה אנחנו מתכוונים?
ובכן, כתיבה לאתרים יכולה להיות מיקוד של משאבים עסקיים, כי במקום להשקיע זמן, תשומת לב, אנרגיה ואף כסף של אדם בעסק, בין אם זה מנהל או אדם שלא אחראי על ניהול בארגון – אפשר שאותו אדם ישקיע את המשאבים בדבר מה אחר שרלוונטי לצמיחת העסק.

אפשר שכתיבה לאתרים היא לא המשימה הכי דחופה כמו גם לא בהכרח הרלוונטית ביותר להגשמת יעדים עסקיים. ועם זאת, אפשר לראות או לשער כיצד היא יכולה להשפיע על צמיחת הארגון והפצתו ברבים לכאורה.

על כן, במקום להשקיע אנרגיה ארגונית בדבר, אפשר שלא לעשות זאת. ואז שירותים של כתיבה לאתרים יכולים להיות הגיוניים יותר. בעלי עסק שיש להם אתר יכולים לבקש מכותבי תוכן לקחת את האחריות הזאת על עצמם.

לתת לאדם אחר להשלים את המשימה כדרך כתיבה לאתרים
מה שיכול להוביל לסעיף השני, של האצלת סמכויות ארגוניות. שכן במקום לעסוק בכך בעצמם הם יכולים להמשיך עם סדר העדיפויות הארגוני. ובמקום, לאפשר לזה להתרחש גם בלי מעורבות ישירה.

עד כאן, די מובן. אז איך אפשר להשלים את סעיף שלוש, של השלמת משימות רלוונטיות, אם למעשה האצלנו את הדבר לאנשים וסוכנויות אחרות?
ובכן, כתיבה לאתרים יכולה להיעשות על ידי אותם גורמים חיצוניים לכאורה. שכן באם הם יודעים לכתוב, והם עושים זאת טוב והתכנים שהם מייצרים הם רלוונטיים לקורא ואף בבית הנישה של העסק, ייתכן שהם יאפשרו את אותן השלמת משימות רלוונטיות, שנלקחו בחשבון באסטרטגיה העסקית של העסק כדי לממש חזונו.

כתיבה לאתרים לקידום יעדים
על כן, באם בית עסק רוצה למלא יעדים עסקיים ועולה כי רעיונית יהיה נכון לקדם קו של קידום תכנים עבור כך למטרות של כניסה לשוק ומה לא, בעוד ייתכן שאין זה רלוונטי שיעסוק בכתיבה בעצמו אפשר שיבקש שירותי תמיכה של כתיבה לאתרים כדי לקבל את הפריטים הרלוונטיים להשלמת היעדים העסקיים.

שכן אם זה פשוט לא הקטע שלו, אולי עדיף שלא. סטטיסטיקה אחת הראתה שצמיחה בכמות התנועה האינטרנטית גדלה פי 7.8 עבור משווקים שהיו מובילי דרך מאשר אלו שפשוט היו "עוקבים".
כלומר, אלו שבאמת היה להם מה להגיד הובילו ליותר צמיחה בתנועה ,מאשר אלו שפשוט גרגרו את אותם דברים ישנים, שלא חידשו או הניבו השראה. ואם בעל עסק פשוט לא מתכוון להשקיע את זמנו בכתיבה כי אולי זה לא בעדיפות שלו, אולי עדיף להאציל את זה למישהו שכן יישמח לקחת את המושכות (אם יש כזה).

נשמח להעמיק את השיח, ניתן להשאיר לנו פרטים כעת כדי לראות כיצד ניתן לסלול את הדרך להצלחה בקידום אתרך.

צילום: freepik

השינוי במעמד האסבסט ואיך מפנים אותו | כל הפרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן