יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד בכנס בנושא 'סדר עולמי חדש': "השקענו 2.4 מיליארד ש"ח כדי להתמודד עם תחרות מצד הנמלים הפרטיים"

אורנה הוזמן-בכור, יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד השתתפה במושב שעסק במשבר בשרשרת האספקה

באנר דק אסותא

יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור השתתפה בכנס שהתקיים היום תחת הכותרת 'סדר עולמי חדש – כלכלה בטלטלה: תחזיות לקראת מיתון גלובלי.

יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, השתתפה בפאנל שעסק בבעיות בשרשרת האספקה, לצד דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, ורד צרפתי, מנכ"לית משותפת קבוצת צרפתי וקרן כהן חזון, מנכ"לית טורפז תעשיות.

הוזמן-בכור התייחסה לפתרונות אותם מביא הנמל לבעיות בשרשרת האספקה וציינה כי בימים האחרונים יש שינוי מגמה בנמלים: "אנו פועלים בכל החזיתות בשביל לשמור על זרימת סחורות סדירה, מגיוס עובדים ועד השקעות אדירות בתשתית וטכנולוגיה.

בימים האחרונים אנו רואים ירידה בפקקים בנמלים. בנמלי ישראל היו כבר 100 אוניות בהמתנה, אבל בימים האחרונים יש פחות מ-30. עשינו כמה פעולות כדי לתת מענה למשבר העולמי, עקבנו אחרי מה קורה במקומות אחרים וקלטנו 100 עובדים זמניים, אחרי שקיבלנו אישור מההסתדרות.

צילום: פבל טולוצ׳ינסקי

אנחנו גם רואים ירידה בקרב הביקושים, למשל ירידה של 16% במספר המכוניות שעוברות בנמל אשדוד, וגם אלו מפחיתים את הפקקים בנמלים".

הוזמן בכור התייחסה להכנות של נמל אשדוד לתחרות מול נמלים פרטיים באשדוד וחיפה: "אני נמצאת בתפקיד יושבת ראש בנמל חמש שנים ועובדת על הנושא הזה מההתחלה. נדרשנו לשינוי ה-DNA בנמל, לחשיבה עסקית תחרותית עם מתן דגש לפיתוח תשתיות, שירות לקוחות וחדשנות. נמל אשדוד נשאר עכשיו הנמל הממשלתי היחידי לצד חמישה נמלים פרטיים.

השקענו 2.4 מיליארד שקל מהתקציב שלנו כדי להתחרות, שיהיה לנו רציף מים עמוקים, כי הנמלים החדשים תחרותיים. עשינו השקעות בחדשנות, משהו שלא היה בעבר. ראיתי בעולם דברים שצריך להעתיק ולהדביק.

הכנסנו חדשנות, יש לנו 50 חברות סטארט-אפ מהעולם והקמנו אקסלרטור וזה סופר חדשני. נוכל להשקיע בחברות הסטארטאפ ולמכור את הטכנולוגיות לנמלים מובילים בעולם."

איך לשפר את הקידום האורגני שלכם על ידי ניקיון תוכן

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן