שופינג של ביגוד

שופינג

 

שופינג זו אהבה גדולה של נשים רבות, בכל הזדמנות הן נהנות להגיע לקניון, לגלוש באתרי האינטרנט או לנסוע לחו"ל, כדי למצוא פריטים חדשים. עד לפני כמה שנים את רוב הקניות הנשים ביצעו בקניונים ברחבי הארץ. בדרך כלל נשים התחברו למותגים מסוימים ולכן הן העדיפו לצאת למסע קניות מרוכז בקניון שיש בו את כל המותגים האהובים עליהן. במקרים רבים בתום הסיבוב, הן יוצאות מהקניון עם שלל שקיות צבעוניות בגדלים שונים. אם הן מצאו את כל מה שהן חיפשו, זה מצוין, אך אם לא, הן תמשכנה לקניון אחר באותו היום או ביום אחר על פי הזמינות שלהן.

לקראת העונה החורפית כל אישה בוחנת את הקולקציה שלה משנה שעברה ומקבלת החלטות מה להשאיר לעונה הנוכחית, מה למסור לקרובי משפחה או למשפחות נזקקות. לאחר הסינון, כל אישה רואה את המלאי שנשאר לה כמה חולצות נשים, כמה זוגות מכנסיים, גופיות, ז'קטים וכו'. כעת רשימת שופינג ברורה ואפשר לתכנן את הקניות. השלב הראשון בדרך כלל הוא הצצה לאתרי האינטרנט האופנתיים כדי לראות מהם הטרנדים החדשים הן בעולם והן בישראל. כיוון שלכל אישה יש את הטעם שלה, היא בוחנת את כל האפשרויות. יש מקרים שבהם היא מתלהבת מפריט זה או אחר ויש מקרים שהיא לא מוצאת דברים יפים שהם לטעמה.

שופינג באינטרנט

כבר לפני כמה שנים הנשים הישראליות גילו את אתרי האינטרנט בעולם והן הזמינו שם בגדים שונים. דפוס החשיבה הוא להזמין פריטים מיוחדים שאין לנשים רבות בישראל ובדרך זו כל אישה מבדלת את המראה הייצוגי שלה כשהיא מגיעה לאירועים, לבילויים ולמקום העבודה ביום יום. התנופה הגדולה של הקניות באינטרנט התרחשה בתקופת הקורונה שבה הישראלים לא יכלו לצאת לימי שופינג עבור הפריטים האלמנטריים כמו הלבשה תחתונה ובגדים לילדים ולכן נוצר צורך לבצע את הקניות באתרי האינטרנט השונים וכך המשלוחים יגיעו עד בית הלקוח.

באנר אסותא עבה

נוחות מקסימלית בהזמנות

אין כמו לשבת בבית בניחותא כשהמזגן פועל ולגלוש בין האתרים השונים, אפשר לבצע זאת באמצעות המחשב הנייח, הנייד, האייפד או באמצעות הסלולרי. רוב האתרים הם רספונססיבים ולכן אפשר לראות בסמרטפון את מלוא המידע באופן קריא וקל מאד לבצע הזמנה תוך ביצוע התשלום באמצעות אחת משיטות התשלום הרצויות.

שופינג בחו"ל

נשים רבות מתכננות גיחה לחו"ל עבור שופינג בלבד בערים מובילות בעולם כמו מדריד, ברצלונה, לונדון פריז, מילאנו וערים רבות נוספות שנחשבות אייקוניות בתחום האופנה. עוד לפני הנסיעה הן מכינות לעצמן רשימות של מותגים מובילים והיכן ממוקמות החנויות שלהם. הן מכינות להן את לוח הזמנים ואת שיטת ההליכה לפי סדר המיקומים של החנויות כדי להגיע לכולן ולא לפספס אף מותג בין לאומי. המגמה היא להגיע בעיקר למותגים שאין להם עדיין סניפים בישראל. כך הן חוזרות מהטיסה עם מזוודה מלאה בפריטים חדשים ועם חיוך גדול על השפתיים.

צילום: PIXABAY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן