אחרי יותר מ-20 שנה בכללית: שיפרה פרידמן ויצמן הצטרפה למתחרה: "רואה אתגר עצום להצטרף לצוות הבכיר של מאוחדת"

שיפרה פרידמן-ויצמן (נ+ 3) מונתה למנהלת אגף השיווק בחטיבת הלקוחות של מאוחדת, בהובלת הסמנכ׳׳ל עופר חברוני. פרידמן-ויצמן מגיעה למאוחדת עם ניסיון עשיר ומגוון בעולם הבריאות, אחרי מעל 20 שנות עבודה בשירותי בריאות כללית, במסגרתם שימשה בתפקידים בכירים בתחום השיווק, הפיתוח העסקי והתפעול בגופים השונים של כללית. לשיפרה פרידמן-ויצמן תארים ראשונים בניהול מערכות בריאות ומשפטים, תואר שני במשפטים ותואר שני בניהול מערכות בריאות והיא בעלת ניסיון רב בהנהגת תהליכי מצוינות והטמעת פרויקטים אסטרטגיים חוצי-ארגון.

באנר דק אסותא
(צילום: גלעד שעבני שופן)

סיגל רגב רוזנברג מנכ"לית מאוחדת, בירכה על המינוי החדש וציינה: "שיפרה פרידמן-ויצמן נטלה על עצמה תפקיד מאתגר להצעיד את מאוחדת, הקופה ההיברידית הראשונה והמובילה בישראל, להישגים משמעותיים – להמשיך ולהעניק רפואה אישית, איכותית, נגישה ומותאמת לכל אחד ואחת מלקוחותיה. אני סמוכה ובטוחה ביכולתה לקדם ולייעל מהלכי שיווק, להעמיק את תודעת מתן השירות בקרב עובדי הקופה, וכמובן להעצים ולהנגיש שירות איכותי ועדכני לטובת משפחות לקוחותינו".

עם כניסתה לתפקיד מציינת פרידמן-ויצמן: "אני רואה אתגר עצום להצטרף לצוות הבכיר של מאוחדת, דווקא בימים לא פשוטים העוברים עלינו, ובפרט על מערכת הבריאות. גאה ונרגשת להיות שותפה למשימות אסטרטגיות מורכבות לטובת רווחת ציבור הלקוחות, והמשך ההתפתחות של מאוחדת כקופה המשנה את עולם הבריאות בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן