מסכמים שנה מוצלחת עם היזם ששווה מיליארדים מקוד פתוח

קהילת ההייטק והיזמות באשדוד והסביבה סוגרת שנת קורונה ואירועים דיגיטליים יחד עם האשדודי שי בנון אשר הקים את חברת Elastic ששווה מעל שבעה מיליארד דולר.

באנר דק אסותא
צילום: קהילת היי-טק אשדוד

אירוע סיכום שנה היברידי (גם אישי וגם וירטואלי) של קהילת ההייטק והיזמות באשדוד והסביבה, אשר ייערך בתאריך : 21 לדצמבר, יום ב' אונליין ובמרכז כיוונים אשדוד, בין השעות 19:00-21:00 גם באונליין וגם יכלול פאנל מנכ"לים ויזמים תושבי אשדוד והסביבה וחברי הקהילה.

קהילת ההייטק והיזמות באשדוד, אשר מונה היום מעל לאלפיים חברים (מהם מעל ל-40 אחוזים יזמיות ונשות היי טק), התחילה את הפעילות בתחילת שנת 2019 וצמחה בקצב מואץ בשנה האחרונה. שמה לה למטרה לבנות קהילה חזקה ואיכותית המכילה את מגוון האוכלוסיות באשדוד.

מטרת הכנס היא הצגת הפעילות של קהילת ההייטק באשדוד והסביבה בשנה האחרונה. במהלכה קיימנו 10 אירועים, אשר לקחו בהם חלק מעל ל-400 חברי הקהילה מעל 10000 צופים באירועי אונליין, אירועים בשיתוף החברות ענק כמו אמזון, מיקרוסופט וגוגל.

בנוסף ידונו בכנס כיצד ניתן לבנות חברות הייטק המבוססות על ההון האנושי הקיים באזור אשדוד והסביבה, כולל פתרונות תעסוקה גלובליים בעידן הקורונה וכן העצמה ומתן השראה לצעירים ויזמים מקומיים.

האירוע יתקיים בשיתוף מרכז "כיוונים" במתכונת משולבת (אונליין ופיזי), בהאב החדש שעתיד להיפתח בימים הקרובים במרכז כיוונים באשדוד. ההאב יכלול מרחבי עבודה עם תשתית אינטרנט מהירה, נוסף לאבזור מתאים לקהל היעד-יזמים ופרילנסרים. כמו כן בהאב יש חדר ישיבות ייעודי ויועברו אירועי תוכן שונים בנושאי חדשנות ויזמות. כל זאת במטרה לסייע ולפתח את האקו סיסטם באזור.

לא נשכח לציין לשבח את שני פרויקטי הדגל, SPOTECH שעזר למאות פרילנסרים למקום נינוח לעבוד בו, ופתח דלתות של בתי עסק אשדודים ליזמים. לא נשכח לשבח את מיזם תלושי המזון, בהם מעל ל-250 יזמים אשדודים נרתמו לעזרת משפחות נזקקות והעבירו את תלושי מזון למשפחות אלו בימים, ברגעים הכי קשים של משבר הנגיף. בסך הכל נתרמו במסגרת המיזם מעל ל-600,000 שקלים.

70 מחשבים שנתרמו על ידי חברי הקהילה לילדים ממשפחות נזקקות עזרו לילדים לאלו לעבור בשלום את תקופת הלימודים בזום.

מייסד הקהילה מיקי חובל מוסר כי הוא רואה חשיבות יסודית בקיומה של הקהילה עצמה ואירועי גם כי עצם קיומה הובילו למאות שיתופי פעולה ומשרות שאוישו. עוד מסר כי: "גם בתקופה כלכלית רגישה, בה הכל הולך נתון לשינוי, החל מעבודה מהבית, ועד לצמצום ומיתון, הקהילה שלנו הראתה, כי ביכולתנו לסייע גם לעצמנו, וגם לכל גורם החשוף לסיכון כלכלי נוכח המצב החדש. אנו כקהילת הייטק, גאים להיות חלק מאקוסיסטם האיכותי של העיר, ומניעים לפעולה את הסובבים להצלחה".

דור כנפו, בן העיר אשדוד ומייסד חברת Axis Security שגייסה 47 מיליוני דולרים בחצי השנה האחרונה : "כמי שגדל באשדוד, אני רואה חשיבות לפיתוח תשתיות הייטק באשדוד, באזור העיר אשדוד יש מהנדסים ומפתחים איכותיים ויש לשאוף ולמצוא את הדרך לעודד חברות להקים מו"פים באשדוד מתן עידוד תמריצים".

דיאנה נמולקין, שותפה להקמת צינה לקראת האירוע : "אין הצלחה גדולה מלראות שגשוג וגדילה של קבוצת איכות, יצירת תשתית פוריה לשיתופי פעולה וצבירת הכלים והידע לרווחת הקהילה והעיר כולה".

אלכס פאנוב, מנהל תחום האירועים בקהילת ההייטק : "הצורך הקיים בעיר ביצירת קהילות משותפת היא חלק מטרנד של לצאת מהמסגרת הדיגיטלית ולהיפגש תכלס פנים מול פנים גם אם במסגרת אונליין. הקבוצה כמו שלנו תורמת לתחושת השייכות ויוצרים חוויות משותפות חדשות שגורמות לקהילה להיות חזקה יותר, להחזיק למשך זמן ארוך יותר ולהתפתח לגדול למימדים גדולים יותר. ההרשמה פתוחה עכשיו.

אודות קהילת ההיי טק והיזמות של אשדוד.

הקהילה פועלת כדי לסייע בבניית האקו סיסטם ההייטקי היזמי בעיר וקידום האינטרסים והצרכים של ההיי טקיסטים.

בין היתר קידום אירועים טכנולוגיים ומקצועיים ע״י בכירים מהתעשייה והחברות הייטק המובילות בעולם עבור חבריה, שמתקיימות הן וירטואלי והן פיסית באשדוד (שלא בתקופת הקורונה), מיפוי חברות ההייטק וסיוע בהידוק הקשרים שלהם להון האנושי המקומי, עזרה ומנטורינג לצעירים בתחילת דרכם, עזרה לחברים בקהילה בחיפוש עבודה ובהמלצות אישיות, פיתוח יוזמות וחיבור לאקו סיסטם המקומי כולל מקבלי ההחלטות, בהסרת חסמי כניסה וקיצור השלבים בפתיחת עסקים וברישוי וכו׳

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן