חנוכייה על גלגלים: מאירים את תחנות מגן דוד אדום
 

הרב יונתן שפיצר, נהג אמבולנס וחובש רפואת חירום במד"א, יזם פרויקט מיוחד נוכח משבר הקורונה – במסגרתו יגיש את רוח החג ואת מצוות הדלקת הנרות הישר אל עובדי ומתנדבי הארגון בתחנות מד"א ברחבי הארץ, מאילת ועד מטולה. לצורך המבצע יצר פראמדיק מד"א האומן אבי צפון את חנוכיית ענק, אשר מחוברת לנגרר האמבולנס של מד"א – אותו יסיע שפיצר בין התחנות על מנת להפיץ את רוח החג לצוותי הארגון העושים לילות כימים בהצלת חיים ובלחימה במניעת התפשטות נגיף הקורונה.
 

באנר דק אסותא
צילום: דוברות מד"א

מלבד היותו חובש ונהג אמבולנס, שפיצר מנהל את בית חב"ד במד"א, מרכז את הפעילויות בארגון ונוהג לארגן ולחלק משלוחי מנות לעובדים בפורים, מצות בפסח ועוד. לאחרונה, יצר סוכה על גלגלים אשר נגררה ע"י אמבולנס והפיץ בעזרתה את רוח חג הסוכות בתחנות השונות. רגע לפני החנוכה ובשל העומס הרב על הצוותים ואווירת החג שכמעט ונעלמה – חשב שפיצר על רעיון יצירתי שיביא אור ושמחה למתנדבים והעובדים – בהתאם להנחיות משרד הבריאות לשמירת ריחוק ועטית מסיכות יגיע הרב שפיצר לתחנות מד"א וישמח את העובדים באמצעות הדלקת החנוכייה הנגררת ועם שמחה ואווירת חג.
 

על המיזם והתגובות, סיפר: "עוד לפני הדלקת הנר הראשון, רבים מעובדי ומתנדבי הארגון כבר מצפים בכיליון עיניים לביקור החנוכייה הניידת. הם מחכים לנו ומבקשים שנגיע לשמח אותם בתחנה. בשל משבר הקורונה, חסרה לרבים מאנשי מד"א אווירת חג ועבורנו זו שליחות גדולה מאוד. אני מודה למנכ"ל אלי בין ולארגון על ההירתמות ועל שיתוף הפעולה ואני שמח להיות השליח שמביא את אור החנוכה לכל אנשי הארגון".
 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "בין הפעלת מתחמי היבדק וסע, טיפול ופינוי חולי קורונה לבתי החולים, ביצוע דגימות ביתיות לנגיף הקורונה, טיפול בקריאות חירום ופעילות מד"א שבשגרה, אנו שמחים על האפשרות שניתנה לנו ועל היוזמה המבורכת – ועוצרים לרגע על מנת לנשום את רוח החג ולהדליק נר של חנוכה. כולנו תקווה כי משבר הקורונה יחלוף במהרה וכי את חג החנוכה הבא נחגוג ללא מסכות או ריחוק חברתי. בשם ארגון מגן דוד אדום, העובדים והמתנדבים ברצוני לברך את אזרחי ישראל בחג שמח ובהרבה בריאות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן