קרדיט יח"צ

בלב העיר אשדוד שוכן סלון יופי ייחודי המציע את כל פתרונות היופי והטיפוח במקום אחד. במקום לבזבז זמן יקר על תיאום תורים, נסיעות והמתנה, מהיום מחכים לך כל שירותי היופי תחת קורת גג אחת, והכל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

אסותא קמפיין קל יותר

סלון יופי נאטל , הממוקם באשדוד, מספק מענה מושלם לכל מי שהטיפוח והיופי הם חלק משגרת חייה. בסלון היוקרתי מחכים לך מגוון רחב של שירותי יופי, בהם מספרה, מכון קוסמטי המתמחה בטיפולי פנים, הסרת שיער בשיטות שונות, עיצוב גבות, שיזוף מלאכותי וטיפולי ציפורניים לגברים ולנשים.

הסלון הוקם ומנוהל על ידי נטע ולצידה בנות משפחתה המתמחות בתחומי הביוטי – האחות סאלי ואימן של השתיים לריסה. סלון היופי הייחודי נפתח מתוך רצון לספק מענה לכל מי שמעוניין ליהנות מפינוק, טיפולי ביוטי, אסתטיקה וטיפוח במקום אחד תחת צוות מקצועי.

פדיקור ומניקור, תסרוקת וטיפולי אסתטיקה – מהיום במקום אחד

מה אם היינו אומרים לך שיש מקום בו ניתן לקבל את כל פתרונות היופי תחת קורת גג אחת? במקום לבזבז זמן יקר על קביעת תורים והגעה לבעלי מקצוע שונים, כולם מחכים לך יחד. סלון נאטל מציע שלל שירותי יופי ברמה הגבוהה ביותר, כולם תחת אותו ניהול מקצועי ובאותו מיקום בדיוק:

מספרה – מציעה החלקות שיער, גוונים, באליאז׳, תוספות שיער, תספורות ותסרוקות ערב.

מכון שיזוף המבצע טיפולי שיזוף במכונה.
מכון ציפורניים – מציע את כל טיפולי הציפורניים, כולל פדיקור לנשים ולגברים.
בין מחלקות הסלון פועל המרכז לקוסמטיקה ואסתטיקה " נאטל-קליניק סנטר", מכון מקצועי המתמחה בטיפולים קוסמטיים וטיפולי אסתטיקה שונים, בשילוב מוצרים מבית המותגים המובילים בעולם, תוך שימוש בציוד מתקדם. במרכז תמצאו מציע טיפולי פנים מתקדמים הכוללים מכשור בטכנולוגיות חדישות כמו rf מזותרפיה, פוטותרפיה, הסרת שיער בלייזר באמצעות מכונת BTEC 7 וmagma spark-
טיפולי פנים ייחודיים לטיפול והעלמת כתמי פיגמנטציה, מיצוק אזור העיניים/קו הלסת, טיפולי אנטי אייג'ינג, החלקת מרקם העור, טיפול בקופרוז, טיפולי אקנה, טיפולי פנים להחדרת לחות לעור, טיפולי עור באמצעות המכונה המתקדמת Leonardo REJUVENATION  המטפלת במגוון בעיות עור ומתמחה בין היתר בטיפולי הצערת העור.

טיפולי ⁠שעווה/ שוגרינג.

קרדיט יח"צ

עיצוב גבות בשיטת מיקרובליידינג.

סלון נאטל מאגד בעלי מקצוע מהטובים בתחומם: מעצבי שיער, טכנאי ציפורניים וקוסמטיקאיות, כל אחד מהם בעל ידע וניסיון בשיטות עבודה המתקדמות ביותר, הטרנדים החמים והטכנולוגיות האחרונות. כל אלו מאפשרים לסלון להגשים את הרצונות של הלקוחות ולהגיע לתוצאות האסתטיקה שתמיד חלמו עליהן. בזכות הצוות המקצועי הנרחב במקום לקוחות הסלון יכולים ליהנות מזמינות תורים גבוהה. כך שבשונה ממרכזי אסתטיקה אחרים, אין צורך לקבוע את התור הבא זמן רב מראש.

קרדיט יח"צ

המותגים המובילים בעולם לעור הגוף, הפנים והשיער

הסלון עושה שימוש במוצרים של החברות המובילות בעולם הקוסמטיקה והביוטי, בהם מוצרי שיער ומוצרי גוף של המותגים:

Morrocan oil, Loreal, Schwarzkopf, Keune, Eugene Perma, Olaplex, KlipsOils
מוצרי טיפוח קוסמטיים של המותגים: Biofor, Pharma Edthetica, Christina ועוד.

כמו כן, סלון נאטל מציע חוויה אסתטית מלאה ששמה דגש גם על עיצוב הסלון והחלל כולו, ככלי ליצירת אווירה מרגיעה ומפנקת ללקוחות המקום. לאור כל אלה, לא מפתיע לגלות כי סלון נאטל זכה לשלל המלצות וביקורות מפרגנות בפלטפורמות המובילות, בהן מגזין את, אתר הדירוגים הנחשב  GLAMZ העוסק בדירוג בעלי מקצוע מתחומי הביוטי – מעצבי שיער, מאפרות, קוסמטיקאיות וטכנאי ציפורניים.
זה הזמן ליהנות מחוויה מפנקת של יופי ואסתטיקה והכל במקום אחד. סלון יופי נאטל ,שד' ירושלים 12/18 אשדוד. לפרטים נוספים וקביעת תורים בטלפון: 054-526-0295 או בווצאפ

http://bit.ly/2Pfu3Hv

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן