קרמבו עד הבית באשדוד

לאחר חודשים ארוכים שסניפי כנפיים של קרמבו היו סגורים עקב הקורונה, הגעגועים הכריעו ובתנועה חשבו על רעיון יצירתי להגיע לכל חניך וחניך.

באנר דק אסותא
צילום: מייק אדרי

לאחר חודשים רבים בהם החניכים לא פגשו את המדריכים וחבריהם לתנועה, התארגנו עובדי "אדמה אגן" וילדיהם יחד עם מדריכי כנפיים של קרמבו סניף אשדוד, צוות אגף הנוער בראשות מזל שאלתיאל ונורית טופז, אחראית צרכים מיוחדים בחברה העירונית ועלו על "הקרמבוס", אוטובוס ששוטט בין בתי החניכים. כולם יחד עם הרבה התלהבות, הפתיעו ושימחו את החניכים שלהם בביקורים עד הבית והיתה התרגשות גדולה.

הצעירים בעיר פועלים בתנועת הנוער הזו שמשנה עולמות ומבטיחה שיהיה פה עתיד טוב יותר, מקרבת לבבות, מפגישה נוער עם נוער, מאחסנת את הדעות הקדומות עמוק במגירה ונותנת לערכים כמו סובלנות, שוויון הזדמנויות וכבוד לפרוח. בזכות בני נוער אלה וצעירים רבים וטובים נוספים, העיר אשדוד זכתה בשנה שעברה בפרס "עיר הנוער המתנדב".

מאדמה אגן מוסרים: חיוכי החניכים ששימחנו שווים יותר מכל דבר ועל כך תודה וכל הכבוד למדריכי התנועה, לצוות כיוונים, לצוות אגף הנוער, להנהגת העיר ולמתנדבי אדמה אגן. חג חנוכה שמח!"

על כנפיים של קרמבו: "כנפיים של קרמבו" היא תנועת נוער היחידה והראשונה מסוגה בארץ ובעולם המשלבת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים לפעילות חברתית-ערכית בלתי פורמלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן