אסון באשדוד: הרוג ופצועים בשריפה בהוסטל סיעודי

אסון באשדוד: הרוג ופצועים בשריפה בהוסטל סיעודי

טרגדיה באשדוד: אדם אחד נהרג ואחרים נפצעו בשריפה שפרצה הבוקר (יום שני) בהוסטל סיעודי ברחוב נתן הנביא בעיר, בו שוהים אנשים מבוגרים הזקוקים לטיפול סיעודי.

אסותא קמפיין קל יותר

השריפה פרצה בבית קרקע המשמש כהוסטל, המחולק למספר יחידות דיור עבור דיירים סיעודיים. לוחמי האש מתחנת אשדוד הוזעקו למקום לאחר שהתקבל דיווח על עשן רב הבוקע מהחלונות ולכודים בתוך המבנה.

עם הגעת הכוחות, פיקד מפקד המשמרת, רב רשף מוטי ביטון, על המבצע המורכב והורה מיד על כניסת לוחמי האש לחילוץ הלכודים. על פי הדיווחים, חלק מהדיירים נצפו על מרפסת אחד החדרים, והכבאים פעלו במהירות לחלץ שלושה לכודים ולהעבירם לטיפול של צוותי מד"א שהמתינו במקום.

מוקד השריפה היה באחד מחדרי השינה, שם אותר אדם נוסף שנמצא ללא הכרה. למרבה הצער, למרות מאמצי ההצלה, נאלצו כוחות מד"א לקבוע את מותו במקום.

דוברות מד"א: "בשעה 07:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על שריפה בדירה ברחוב נתן הנביא באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ללא סימני חיים עם כוויות בגופו וקובעים את מותו."

חובשת רפואת חירום במד"א אילנית גודאעי, שהייתה בין הראשונים להגיע לזירה, סיפרה:
"כשהגענו למקום ראינו המולה רבה ועשן סמיך יוצא מהבניין. חברנו לכוחות הכיבוי וראינו גבר ללא סימני חיים עם כוויות נרחבות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

השריפה גרמה לפציעות בדרגות שונות בקרב דיירי ההוסטל, אשר פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים הקרובים. חקירת נסיבות השריפה נמשכת, והמשטרה בודקת את האפשרות שמדובר בכשל חשמלי או תקלה אחרת שגרמה לשריפה.

קבלו את זה: מתכון מיוחד של צלי כתף ברוטב רימונים לראש השנה

צילום: דוברות נמל אשדוד. אילוסטרציה- אין קשר לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן