ירי במחלף יבנה: פצוע אחד נהרג, רופא שניסה לסייע בין הנפגעים

עדכון דרמטי מאירוע הירי בכביש 4: פצוע אחד נהרג- המחבל נוטרל

אירוע ירי דרמטי התרחש בכביש 4, סמוך למחלף יבנה, והוביל לפציעתם של מספר אנשים ולמותו של אחד מהם. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצועים, אך האירוע הסתיים בטרגדיה.

אסותא קמפיין קל יותר

על פי דוברות מד"א, אחד הפצועים, גבר בן 30, נפגע אנושות מהירי. הוא פונה במהירות לבית החולים אסותא באשדוד, אך למרבה הצער, נפטר בדרכו לבית הרפואה. פצוע נוסף, גבר בן 42, שנפגע מרסיסי זכוכיות לאחר שזכוכיות רכבו התנפצו בעקבות הירי, הצליח להמשיך בנסיעה עד לצומת ניר גלים, שם חבר לצוותי מד"א. מצבו מוגדר בינוני, והוא פונה לבית הרפואה אסותא, כשהוא סובל מפציעות מרסיסי זכוכיות בפלג גופו העליון.

בנוסף לפצועים אלו, בית הרפואה אסותא מעדכן כי ישנם שני פצועים נוספים שהגיעו לבית הרפואה, בסה"כ פונו ארבעה פצועים. אחד מהם הוא רופא בכיר מבית החולים עצמו, שעצר בזירת האירוע בניסיון לסייע לנפגעים. מצבו מוגדר קל.

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע, ועדכונים נוספים צפויים בהמשך. נכון לעכשיו, המחבל נוטרל בזירה, אך זהירות ננקטת במקומות הסמוכים.

כוחות הביטחון בכוננות באשדוד

בעקבות האירוע, ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, פרסם עדכון לתושבים ובו הודיע "תושבים יקרים
בהמשך לאירוע בכביש 4 ומתוך זהירות, כל כוחות הבטחון וכיתות הכוננות פרושות בעיר. הוצבו מחסומים בכניסות והיציאו לאשדוד.
לפי המידע מהמשטרה האירוע לא גלש לתחומי אשדוד
צפויים פקקים ושיבושי תנועה בכביש 4 . אנא, גלו עירנות ודווחו למוקד 106 על כל אירוע חריג
שלכם,
ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר"

עדויות מהשטח

פראמדיק מד"א עומר ויסמן וחובשת בכירה לואיז רבינוביץ, שהעניקו טיפול רפואי לפצוע בצומת ניר גלים, סיפרו: "במקביל לדיווח על הפיגוע במחלף יבנה התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על פצוע מרסיסי זכוכיות בצומת ניר גלים. כשהגענו לצומת ראינו את הפצוע יושב בתוך רכב עם שימשות מנופצות. הוא סיפר לנו הוא חלף עם רכבו שנפגע מהירי בזירת הפיגוע והמשיך בנסיעה עד לחבירה איתנו. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות מרסיסי זכוכיות בפלג גופו העליון. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית הרפואה כשמצבו בינוני."

צילום: מד"א
צילום: מד"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן