בשורה לתושבי אשדוד: מעתה מזמינים תור מראש בדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה

דואר ישראל משיק שירות הזמנת תור מראש על מנת להגיע לסניף הדואר המרכזי ברחוב הרצל 1 ולסוכנות בעל הנס אשדוד. חשוב להדגיש כי ההגעה לסניפים אלה מותנית בקביעת תור מראש.

באנר דק אסותא

בשורה לתושבי אשדוד: בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר בעיר. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר המרכזי ברחוב הרצל 1 הסיטי אשדוד, וכן לסוכנות בעל הנס באשדוד. החל מינואר תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171, על מנת לחסוך זמן ולהימנע מהמתנה ממושכת.

שירותי הדואר לתושבי העיר אשדוד ניתנים כיום באמצעות 31 יחידות: 13 יחידות דואר ובנוסף 18 מרכזי מסירה לרווחת תושבי העיר. מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסניף הדואר המרכזי ולסוכנות בעל הנס, רק באמצעות הזמנת תור מראש. לשאר היחידות בעיר ניתן להגיע בשלב זה ללא הזמנת תור.

בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה החל מינואר: אשדוד, כרמיאל, קצרין, נצרת, חיפה, נהריה, קרית ים, נשר, חדרה, עפולה, אור עקיבא, דימונה, וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים, חיפה, פ"ת ועוד.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר על השירות החדש: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים".

במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, בהן כאמור אשדוד. ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש דקות בממוצע. בחודש דצמבר 2.5 מיליון לקוחות קיבלו שירות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים). לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).

החל מינואר ניתן יהיה להגיע כאמור לסניף הדואר המרכזי באשדוד ולסוכנות בעל הנס רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

צילום: איל קרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן