עיריית אשדוד יצאה במבצע חיסונים בבתי אבות בעיר 

בהמשך למבצע החיסונים לאוכלוסיית המבוגרים, ממשיכה העירייה לחסן קשישים ואוכלוסיות מעל גיל 65 והפעם בבתי אבות ובדיור מוגן. אתמול חוסנו כ-600 דיירים בניצוחו של יורם אסרף – מנכ"ל רשות הספורט. זהו בית הדיור ה-6 במבצע החיסונים. לא משאירים איש מאחור.

באנר דק אסותא

עיריית אשדוד התגייסה במלוא המרץ והמשאבים על מנת לבצע חיסונים לאוכלוסיית המבוגרים המוגדרים כדור שלישי. המטה המיוחד שהוקם עוד בסבב הראשון ודאג בזמנו לאוכל ותרופות עבור קשישים מבודדים, הורחב למטה חיסונים וכעת עיקר פעילותו בחיסון אוכלוסיות בקבוצות הסיכון ותושבים מבוגרים בני 65 פלוס.

על המשימה החשובה הופקד מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף, אשר מונה ע"י ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לעמוד בראש מטה 65+. אסרף עוסק כעת בפעילות כפולה: במהלך היום הוא מנהל את רשות הספורט ואת כל פעילות הספורט העירונית וביתר שעות היום הוא מקדיש את כל תשומת לבו למאבק בקורונה.

באחריות מטה 65+ נכללים בתי האבות ומקבצי הדיור המוגן, ובשיתוף פעולה צמוד ובתמיכה של המנהל לשירותים חברתיים מנוהל המטה בדגש על סבבי הסגר ובלימת התחלואה בקרב אוכלוסיות אלה.

את טביעת האצבע של אסרף ניתן היה לראות בפעולה הראשונה שביצע עם בניית טופס מקוון ועדכני ויצירת דאטה מקיפה לשם יצירת קשר עם כל מי שחצה את גיל 65. "בעזרת המיפוי המעודכן יכולנו לפנות בצורה ישירה לאוכלוסיות המבוגרות ולקבל סטטוס מעודכן על הצרכים הפרסונליים", הוא אומר.

ואכן, ניתן היה לראות את ערכה של הדאגה במהלך המאבק בקורונה וכעת, במבצע החיסונים לדיירי בתי אבות ודיור מוגן. אתמול הושלם מבצע נוסף, שישי במספר, במהלכו חוסנו כ-600 דיירים חדשים.

שותפים לעיריית אשדוד במבצע החיסונים עם מד"א, מתנדבים צעירים, ותיקים וחיילי צה״ל שמביאים את הידע הרפואי ואת הצד היפה של הישראלי שיודע לתת כתף כשצריך. באשדוד לא משאירים איש מאחור.

צילום: שמואל דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן