חצי טון קוקאין התגלה במכולה שהגיעה מחו"ל, נעצר חשוד כבן חמישים

חקירה סמויה של משטרת ישראל, הובילה אמש לתפיסתו של כ- חצי טון סם מסוכן מסוג קוקאין בשווי מוערך של כרבע מליארד שקלים, שהגיע במכולה שעשתה דרכה מחו"ל לישראל – חשוד כבן 50 נעצר לחקירה.

באנר דק אסותא

תפיסה זו מצטרפת לפעילותה הסמויה של היחידה המרכזית במרחב לכיש של מחוז דרום, שהחלה בחודש נובמבר האחרון, לאחר שבאזור התעשיה בבאר טוביה, אותרו במכולה כ 750 ק"ג, סם מסוכן מסוג קוקאין, כך שעל פני החודשיים האחרונים סיכלה המשטרה כניסתם והפצתם של כטון ורבע סמים מסוג קוקאין.

חוקרי המשטרה שחשפו את רשת ייבוא הסם המסוכן מחו"ל, ובמטרה לאתר את יעדו הסופי של הסם בישראל וזהות החשודים, המשיכו בפעילותם הסמויה, שהובילה לאיתור פרטיה של המכולה שעשתה דרכה מדרום אמריקה ונכנסה לתחומי ישראל, עליה פיקחו עד אשר הגיעה אמש לידיהם של חוקרי היחידה המרכזית בלכיש שפעלו בשיתוף עם אנשי המכס בנמל אשדוד.

במכולה חשפו החוקרים ארגזים הנחזים לחבילות דפי נייר, שהכילו בתוכן חבילות סם מסוג קוקאין במשקל מצטבר של כחצי טון.

במקביל, חוקרי המשטרה עצרו לחקירה תושב אשדוד בשנות ה 50, בחשד למעורבותו בייבוא הסמים, והבוקר הוא יובא להארכת מעצרו בבית המשפט.

עוד עוכבו 2 חשודים, ששוחררו בתום חקירתם.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי אמר לאחר תפיסת המכולה: "מדובר בפעילות המהווה נדבך נוסף של פגיעה בתשתיות הכלכליות, שהונחתה על ידי היחידה המרכזית בלכיש על אותם ארגוני פשיעה, המנסים פעם אחר פעם לייבא סמים מסוכנים על מנת להפיצם בישראל. נמשיך לתקוף ולפעול ביד קשה נגד אותם מחוללי פשיעה, על מנת למוטט אותם כלכלית, ולסכל את פעילותם."

צילום: דוברות משטרת ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן