מיהו האשדודי עימו נפגש שגיא מוקי, מייד לאחר שזכה במדליית ארד בדובאי?

דויד דברשווילי, הבעלים של "דטו ג'ודו – האקדמיה לג'ודו באשדוד", נפגש בתחילת השבוע עם אלוף העולם הישראלי, שגיא מוקי, ימים ספורים לאחר שחזר מטורניר המאסטרס בדובאי, בו זכה במדליית ארד. מוקי אירח את דברשווילי בביתו בנתניה והשניים שוחחו על ההרגשה לשוב לקרבות לאחר חודשים ארוכים ללא תחרויות.

באנר דק אסותא

דברשווילי ציין: "כמי שגדל והתחנך בתוך הענף, כמי שמתאמן גם בימים הטרופים האלה, לבד ועם הנבחרת. וכמי שחווה הישגים בענף, אני חייב להודות שהחזה שלי מתפוצץ מגאווה כבר כמה ימים בעקבות ההישגים המופלאים של החברים-אחים שלי: שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק וברוך שמאילוב. שלושתם שיחקו אותה בגדול בטורניר המאסטרס – ואין ספק שהדרך לטוקיו מתוקה מתמיד…

"מי שלא חווה אימוני ג'ודו או תחרויות אף פעם – לא יבין כמה זה קשה להגיע אחרי כל כך הרבה זמן והמתנה לטורניר. מי שלא מכיר את התחושה המטורפת הזאת שכל הגוף בוער לך לעלות למזרן – לא יבין זאת לעולם. ג'ודו זה מעבר לאהבה או מקצוע, ג'ודו זה חיידק – אבל מהסוג שאנחנו לא רוצים שייצא לנו מהגוף.

"בגלל זה, בגלל כל מה שאנחנו עוברים עם מגבלות הקורונה, ההישג הוא כפול. אני נשבע לכם שאני כל כך גאה בחברים שלי – גם בשגיא, גם בפיטר וגם בברוך אבל לא רק בהם, אלא גם בכל הג'ודוקאים שייצגו את מדינת ישראל, החברים שלי, שהשתתפו בטורניר. כולם יכולים לעמוד בראש מורם ולהיות גאים על המעמד".

(צילום: יח"צ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן