ממחוות ט"ו בשבט בצל הקורונה: אם נתקלתם במשאית ירוקה היא מכילה שתילים | כל הפרטים

קק"ל

השנה האחרונה הייתה שנה שונה, מאתגרת ומיוחדת בעקבות מגפת הקורונה והסגרים שהביאה עימה, כך גם את חג ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות אנו נאלצים השנה לחגוג בצורה שונה, במקום לצאת מהבית ולנטוע בשטחי הנטיעות הפתוחים, קרן קימת לישראל מביאה את הנטיעות עד אליכם עם המשאית הירוקה של קק"ל.

באנר דק אסותא

המשאית הירוקה של קק"ל עוברת ברחבי הארץ מהצפון לדרום בכל השבוע של ט"ו בשבט החל מ: 24-29.1, המשאית הירוקה תעבור בין: בתי חולים, בתי אבות, בסיסים צבאיים, הוסטלים, מרכזי קליטה, פנימיות, מרכזי ערים ומושבים ועוד.

בכל מקום בו תעצור המשאית תפתח במה ירוקה עם הפעלה מוזיקאלית ממיטב שירי ארץ ישראל ושירי ט"ו בשבט, מדריכי קק"ל המלווים את המשאית יחלקו שתילים ושי צנוע לציבור, הכל בהתאם לנהלי התו הסגול ושמירה על ריחוק חברתי.

לאה פדידה, מנהלת אגף קשרי ציבור בקק"ל אומרת: "אנחנו מציינים השנה את חגיגות ה- 120 שנים להיווסדה של קרן קימת לישראל. עבורנו ט"ו בשבט הוא החג לו אנחנו מחכים ומצפים כל השנה, לברך ולהודות על הטבע היפה והעשיר שיש במדינת ישראל.

החלטנו השנה בצל מגפת הקורונה להגיע ולחגוג עם הציבור הרחב את החג קרוב לביתם, לקיים את מצוות החג ולראות את החיוכים מבעד למסכות."

מלבד פעילות המשאית הירוקה, קק"ל מאפשרת לנטוע עצים גם באמצעות אתר האינטרנט – כך שכולם יוכלו לנטוע בחג הזה, בכל דרך.

קק"ל
צילום: עמוס לוזון מערך ההסברה קק"ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן