רצים בקהילה: עובדי דואר ישראל באשדוד חילקו מאות מארזי שי לילדים

דואר ישראל

עובדי חברת דואר ישראל גייסו בעזרת לקוחות הדואר, מאות מתנות ומוצרים בשווי אלפי שקלים שהוענקו לעמותות ובתי חולים בישראל כתרומה לקהילה.

באנר דק אסותא

עשרות עובדים ביחידות דואר ישראל ברחבי הארץ יזמו, מאות לקוחות נרתמו ואלפי נצרכים זכו. התגייסות רבתי של עובדי החברה תוך שיתוף פעולה עם קהל לקוחותיה, הניבה הירתמות יוצאת דופן למען עמותות ומוסדות ברחבי המדינה, בעיקרם לילדים וקשישים, שהעניקה עבורם מאות מארזי שי לרווחתם.

כאות תודה והערכה מצד מקבלי התרומות, קיבלו מנהלי הסניפים ועובדיהם תעודות הוקרה על פועלם מנציגי העמותות והארגונים על הסיוע.

מבצע ההירתמות למען הקהילה מטעם דואר ישראל התפרס לאורכה ולרוחבה של המדינה. בין העמותות והמוסדות אליהן הועברו התרומות ניתן לציין את עמותת "גדולים מהחיים", ביה"ח רמב"ם, אסותא וסורוקה, "בית רפאל" השוכן באילת, בתי אבות, האגודה למלחמה בסרטן, סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת ועוד.

המוצר שחולק היה ערכות יצירה או צביעה. פרט לערכות הללו, חולקו עשרות מוצרי חשמל ופנאי כמו רמקולים, אוזניות, כבלי סנכרון ונוספים.

היוזמה הנפלאה שרקמו עובדות ועובדי סניפי דואר ישראל ב"רובע ב'" ו"סיטי אשדוד" הניבה שיתוף פעולה חברתי-קהילתי יוצא דופן עם הלקוחות, כזה שהניב תרומה של מאות מנדלות ליצירה וצביעה שנתרמו לבית החולים "אסותא" בעיר, ולעמותת "רשת צמיחה" המסייעת לבעלי מוגבלויות.

מנהלת אשכול גלים מטעם דואר ישראל באשדוד, אודט חדד, התייחסה ליוזמת העובדים כשאמרה: "לפני כחודש החליטו עובדי הסניפים, רובע ב' וסיטי, להרים את הכפפה דווקא בעת הזו, להושיט יד לסיוע, או אפילו להעלות חיוך לכל מי שזקוק לכך.

היוזמה הזו מחממת את הלב בעיקר כי מדובר במוסדות בתוך העיר אשדוד, וזכינו להחזיר לקהילה שלנו ולו במעט בכדי לשפר את מצב רוחם בתקופת הקורונה. לא פחות חשוב להודות לתושבים שתרמו וחיזקו יחד איתנו את החברה המקומית".

דואר ישראל
צילום: דוברות דואר ישראל
רופא סיירת מטכ"ל לשעבר באשדוד: "לכו להתחסן"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן