ליד הילדים שלכם: המשטרה עצרה מיסיונר שהטיף לילדים באשדוד

יד לאחים

מיסיונר מכת נוצרית שפנה לילדים וניסה לשדלם להמרת דת, נקלט במצלמת אבטחה של בעל חנות חרדי נעצר בידי משטרת אשדוד. על פי החשד מדובר במיסיונר שמרבה להטיף לילדים בחודש האחרון, אולם עד כה ביד לאחים לא הצליחו לעלות על עקבותיו. • יד לאחים: "מקווים כי התיק הזה, בניגוד לעשרות מקרים אחרים בהם התלוננו על הטפה מיסיונרית לילדים, יסתיים בכתב אישום כנגד המיסיונר ובכניסתו לבית הסוהר, למען ייראו ויראו".

באנר דק אסותא

משטרת אשדוד עצרה מיסיונר תושב העיר שהטיף לילדים חרדיים ברובע ו' בעיר וחילק להם חומרי הטפה להמרת דת.

תחילתו של הסיפור לפני כחודש כאשר פניות שהגיעו למוקד החירום של יד לאחים כמו גם לרכז סניף המתנדבים בעיר העידו על מיסיונר שמסתובב בכל רובעי העיר, חרדיים ושאינם, תוך שהוא מחלק חומר הטפה מיסיונרי הכתוב במיוחד לילדים.

בכל המקרים, המיסיונר נעלם בתוך דקות כלעומת שבא וחמק מעונש. בשל כך הועבר דיווח בנושא לרשת המתנדבים של יד לאחים באשדוד המונה למעלה מ-150 מתנדבים, בבקשה כי יפקחו את עיניהם מול המפגע המסוכן.

דיווח נוסף בנושא הביא את מתנדבי הארגון למהר למקום, והם זיהו כי בחנות סמוכה נמצאת מצלמת אבטחה וביקשו ממנהל החנות, אברך חסידי את תצלומי האבטחה. משקיבלו אותם, זיהו המתנדבים את המיסיונר ואיתרו אותו תוך זמן קצר ברחוב סמוך.

לרוע מזלו של המיסיונר הוא נקלט במצלמות בשעה שהוא פונה אל הילד, ומשכך מיהרו אנשי יד לאחים לחייג למשטרה ולהתלונן על העבירה שביצע המיסיונרי לפי סעיף 368א' לחוק העונשין הקובע כי "המשדל קטין, בפניה ישירה אליו, להמיר דתו, דינו – מאסר ששה חדשים".

המיסיונר עוכב לחקירה בתחנת אשדוד ובארגון יד לאחים אומרים: "אנו מקווים כי התיק הזה, בניגוד לעשרות מקרים אחרים בהם התלוננו על הטפה מיסיונרית לילדים, יסתיים בכתב אישום כנגד המיסיונר ובהשתת עונש מאסר בפועל, למען ייראו ויראו. לצערנו הרב, למרות הקונצנזוס הרחב מאוד שיש בכל חלקי הציבור מול הפעילות המיסיונרית להטפת דת, עד כה סגרה המשטרה את כל המקרים בתואנת 'חוסר עניין לציבור'".

ביד לאחים משבחים את עירנותם של המתנדבים באשדוד שהביאה למעצר המיסיונר, כמו גם את פעילותם לאורך כל התקופה האחרונה לאזהרת הציבור מפני החומרים שחילק אותו מיסיונר בעיר.

יד לאחים
מעצר המיסיונר. צילום: ארגון יד לאחים

 

יד לאחים
מעצר המיסיונר. צילום: ארגון יד לאחים

 

רצים בקהילה: עובדי דואר ישראל באשדוד חילקו מאות מארזי שי לילדים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן