ה"קידוש": עקיבא גרומן, מקהלת מלכות והחבריא נפגשים שוב!

הקידוש

זוכרים את 'שלום זכר'? מתגעגעים לשירים? לדמויות? לעונג השבת? אחר שזכה בתואר 'קליפ השנה' ואחר שמחרוזת הניגונים שבו הפכה למקשה מוזיקאלית אחת המושמעת בכל שמחה שבתית וגם יום-חולית… החליטה החבריא להמשיך עם פרק שני בסדרת השמחות היהודיות, הפעם בדמות 'קידוש' רבתי המתקיים כנהוג בצפרא דשבתא בהיכלי בתי הכנסת בכל תפוצות ישראל.

באנר דק אסותא

מי ומי ההולכים? ראשון למזמרים, עקיבא גרומן בדמות אבי הבת שכבר מלאו לה כמה שנים… לצד מקהלת 'מלכות'; אהרלה סאמט ומנדי וייס; כמו תמיד דואט מלכים מרגש של מאיר אדלר ופנחס ביכלר, וגם יואלי דווידוביץ.

שתי הפתעות מוזיקאליות נחשפות לראשונה בין שורות הקידוש: הופעתו המרגשת של ילד הפלא החדש מבית 'מלכות' – בנצי קלצקין, זכרו את השם הזה!; והופעתו של חונה דייטש בכובעו כבעל תפילה בחסד עליון, המשמש בתפקיד זה מזה שנים רבות בימים נוראים, שבתות ויומי דפגרא.

הקידוש
צילום: שמעון רוכמן

הקידוש צולם בבית הכנסת העתיק 'אהל יצחק' ברחוב בעל התניא 'חב"ד' שנבנה בירושלים לפני כ-150 שנה, כאשר השולחנות עמוסים מעדני שבת מבית 'בעריס' – אוכל עם נשמה יהודית – ומשקאות משובחים מבית 'אליס בראנפין'. סוכנויות הביטוח של מנדי גפנר ושרגי סנדרוביץ פורסות חסותן בברכות חמות על האירוע המלבב.

הקונספט והתסריט המדוקדק מבית 'מאסטרטגיה' של פנחס ביכלר האמון גם על התרכובת המוזיקאלית והקולות; הבימוי והעריכה של הערשי סגל והצילום של יוסף שלסט; הפיק את הפרויקט ביד רמה – לייבי שצ'רנסקי, תשמחו עליו, בעוד הניהול והשיווק העסקי הופק על ידי מענדי צימעט.

עיבוד: בני לאופר. הוקלט באולפני: M.W. של מיכאל ויינברגר ו'טנור' של מיכאל צי. מיקס: חיים מוזס. סאונד והגברה: אברהם רוזנפלד. עיצב גרפית SDR פרסום – שמעון רוכמן. יח"צ בישראל: אבריימי גולדשטיין. יח"צ ארה"ב: יוסי שיק.

קישור לקליפ ביוטיוב: https://youtu.be/n2h0VaWz3hA

שערים, מעקות, ועבודות מסגרות בשנת 2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן