אמש באשדוד: כאלף מתחסנים בערב אחד

מרכז החיסונים

אמש יצא לדרך מבצע החיסונים 'התחסנת – נשמרת', ובמשך שלושה ימים רצופים יכולים התושבים לבוא ולהתחסן. על המבצע שזכה גם לכותרת '72 שעות של חיסונים מונגשים', מנצחת גב' מירב שרת בשיתוף עם סגני ראש העיר ונציגי הקהילה החרדית, גורמי עירייה נוספים ומד"א שאחראי על ביצוע החיסונים. עוד שלב במאבק למיגור הקורונה באשדוד.

באנר דק אסותא

מבצע "התחסנת – נשמרת" ברובע ז' יצא אתמול לדרך והוא יימשך עד מחר בחצות. בימים אלה, א-ג, בין השעות 18:00 ל-24:00, יוכלו מבוטחים בכל קופות החולים להתייצב באחד משני המוקדים ברובע, ללא הזמנת תור מראש. כל שעליהם לעשות זה להצטייד בת.ז. ובמסכה, להתחסן ולזכות בשי לקראת הפורים. המבצע מיועד לכל התושבים, אך נערים ונערות מגיל 16 נדרשים לליווי או אישור הורים.

כבר בסוף שבוע שעבר יצאה העירייה בקמפיין הסברה ובקריאה לתושבים למהר ולהתחסן, וביום הראשון למבצע הייתה היענות מרשימה של אנשים אשר החליטו לנצל את העובדה שהחיסונים מונגשים אליהם עד הבית. מירב שרת, מנהלת מטה החיסונים מציינת כי קצב החיסונים בשבוע האחרון הולך וגדל ולמתחמי החיסונים ברחבי העיר מגיעים המונים מידי יום.

מתחם החיסונים של עיריית אשדוד בשיתוף עם מד"א נפתח כאמור ביום ראשון בערב והוא יימשך 3 ימים, משעה 6 בערב ועד 12 בלילה. היום יפעל מוקד חיסונים נוסף, של מד"א במתחם הביג וגם הוא מיועד לכל המבוטחים וללא צורך בהפניה. רק ת.ז. ומסכה. עיריית אשדוד דאגה לפרסם את המבצע ואף יצא כרוז שהסתובב ועודד את האנשים להגיע ולהתחסן.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מדווח בכל יום על נתוני הקורונה כמו גם על נתוני הבדיקות והחיסונים ומעודד את התושבים להמשיך ולהתחסן, מתוך הבנה ואמונה כי מבצעים כאלה יובילו את אשדוד להיות ירוקה והמשמעות לכך ברורה – מוסדות החינוך ישובו לפעול במתכונת מלאה, החנויות והעסקים, תפילות בבתי כנסת ואירועי שמחה יתקיימו כבעבר והכי חשוב נוכל להסב יחד לליל הסדר.

אז אם לא התחסנתם, זו ההזדמנות. בואו להתחסן!

מרכז החיסונים
צילום: עיריית אשדוד
חיסוני קורונה
צילום: עיריית אשדוד
אסון הזפת האקולוגי: ראש הממשלה, השרה להגנת הסביבה, מזכיר הממשלה וראשי ערי חוף ערכו סיור בחופי העיר אשדוד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן