עמית אלגזר ממקיף י"א הוכתר לחתן תנ"ך מחוזי

עמית אלגזר

עמית אלגזר תלמיד מקיף י"א, זכה אתמול במקום הראשון בחידון התנ"ך של מחוז דרום וייצג את המחוז בחידון הארצי שיתקיים ב-16.3. עמית, תלמיד כיתה י'4 התרגש ואמר שהמאמץ היה שווה. על זה נאמר "יגעת ומצאת – תאמין". עוד גאווה מקומית ואיחולי הצלחה בהמשך.

באנר דק אסותא

מקיף י"א ע"ש יצחק נבון, ממשיך לרשום הצלחות ולקטוף הישגים, והפעם את המקום הראשון בחידון התנ"ך המחוזי. תחילת התהליך בהגשת מועמדות, כאשר בית הספר שולח שלושה נציגים – עמית אלגזר, נועה מלול ודניאל שמילה. ההשתתפות כללה שלושה שלבים: בית ספרי, עירוני והשלב המחוזי שנערך בסימן "גבורות ישראל", אליו הגיעו נועה מלול ועמית אלגזר – נציגי מקיף י"א, ועוד תלמידים מבתי ספר במחוז דרום.

המורות שליוו והדריכו את התלמידים, מירי טפר ודגנית אלימלך, מסרו: "שלושת התלמידים למדו בחברותא פעמיים בשבוע בליווי צמוד שלנו. לאורך כל הדרך ראינו את המאמץ והתשוקה שלהם להשתפר ולהביא את עצמם למקסימום האפשרי. אנו מלאות גאווה על התוצאה ובעיקר על הדרך שהם עשו".

מנהלת בית הספר מקיף י"א, הגב' לבנת זיק אמרה על ההישג: "בית הספר שלנו גאה בשלושת הנציגים שלנו לחידון ומברך את עמית אלגזר על ההישג המכובד והמרשים. דניאל, נעה ועמית מהווים השראה למצוינת ערכית ולימודית". זיק ביקשה "בהזדמנות זו אני מבקשת להודות למנהלת חט"ב מירי טפר ולרכזת תנ"ך דגנית אלימלך, על הליווי והכנת התלמידים במסירות ובמקצועיות ראויים להערכה".

ומה אומר חתן התנ"ך המחוזי שלנו? "להגיע למקום שהגעתי בחידון, זו לא עבודה קלה" אומר עמית אלגזר ומוסיף "השקעתי הרבה מהזמן שלי, מהכוח שלי ומהשכל שלי. תודה רבה להורים ולסבים ולסבות שלי שתמיד דחפו אותי קדימה. תודה למורות הנפלאות שהקדישו מזמנן הפרטי כדי ללמד לחידון, זה לא ברור מאליו. נתתי 100% מעצמי ואמשיך לתת. למעני, למען המשפחה ובית הספר".

כאמור, עמית אלגזר הוכתר כחתן חידון התנ"ך של מחוז דרום לאחר שהגיע למקום הראשון והפגין בקיאות מרשימה בכל שלבי החידון. עמית עתיד להשתתף כנציג המחוז בחידון התנ"ך הארצי שיתקיים ב-16.3, ואנו מאחלים לו כמובן הצלחה ומתפללים שיקטוף עוד הישג חשוב.

עמית אלגזר
צילום: מקיף י"א
אמש באשדוד: כאלף מתחסנים בערב אחד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן