בפעילות של המשטרה הלילה נעצרו ועוכבו 27 חשודים במשחקי הימורים בלתי חוקיים

משטרת ישראל
בתום חקירה סמויה, פשטו הלילה כוחות משטרת ישראל על 'בתי הימורים' בעיר אשדוד, בהם עפ"י החשד מתקיימים מדי יום משחקי הימורים אסורים, המשמשים ככר פורה לתשתית כלכלית הנאמדת במיליוני שקלים, למימון פעילותם של כנופיות פשיעה בעיר – 27 חשודים נעצרו ועוכבו.

"מרחב לכיש במחוז הדרומי של המשטרה, שם לו ליעד את אותם כנופיות פשיעה שפועלות בגזרתו ומחוללות עבירות בתחום הפשיעה, לעיתים תוך פגיעה גם בחפים מפשע, ופעם אחר פעם פועל על מנת לפגוע בתשתיות אותן מנסים לייצר העבריינים באזור הדרום, כאשר המטרות המרכזיות הנן לפגוע ולמוטט את התשתית הכלכלית המהווה עבורם 'צינור חמצן' המאפשר להם להמשיך לפעול ולהביא את העבריינים לדין.

באנר דק אסותא

אותם עבריינים אינם בוחלים באמצעים, ומנצלים באופן ציני את מצוקתם של אזרחים שנקלעו למצבים כלכליים קשים, מציעים להם לשחק באותם 'משחקים אסורים', וכך למעשה לעיתים קרובות מפסידים את כל הונם ופוגעים באופן אנוש גם בתא המשפחתי."

החקירה הסמויה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש, והפכה הלילה גלויה עם תחילתה של פעילות המעצרים בשיתוף עם יחידת יואב, יס"מ לכיש, לוחמי הימ"מ, לוחמי מג"ב וכלבנים, הנה המשך ישיר של מאבק המשטרה בתשתיות ובכר הכלכלי שמנסים לייצר לעצמם אותם עבריינים על מנת לבסס את פעילותם הפלילית.

עפ"י החשד, החשודים שנעצרו, ובהם החשוד שעומד בראשם ומשתייך לכנופיית פשיעה הפועלת באזור הדרום, מזה תקופה ארוכה מפעילים מספר 'דירות הימורים' בעיר אשדוד, בהן עפ"י החשד מדי יום מתקיימים משחקי הימורים אסורים בהיקפים של עשרות ומאות אלפי שקלים, כאשר חלק גדול מהשחקנים מפסידים את כספם והונם, ולעיתים אף צוברים לעצמם חובות.

מחקירת המשטרה הסמויה שנוהלה, עולה החשד כי את הרווחים מאותם משחקים אסורים, שסכומם המצטבר נאמד במיליוני שקלים, גורפים החשודים לכיסם, ובכסף זה משתמשים עפ"י החשד על מנת לממן את פעילותם הבלתי חוקית, לרבות הצטיידות באמצעי לחימה, רכבים ודירות מסתור, המשמשים אותם בביצוע עבירות בתחום הפשיעה.

במהלך הפשיטה שנערכה, תפסו השוטרים כסף רב בסכום מצטבר של מעל 300 אלף ש"ח במזומן ומטבע זר, עשרות המחאות שעפ"י החשד שייכות ללווים שלקחו מהחשודים הלוואות, רכב יוקרה בשווי מוערך של כ – 450 אלף ש"ח וסמים מסוכנים מסוג קוקאין.

27 חשודים נעצרו ועוכבו לחקירה בחשד לעבירות 'משחקים אסורים', ניהול מקום ל'משחקים אסורים', הלבנת הון והחזקת סמים מסוכנים.

בהמשך היום עם סיום חקירתם בימ"ר לכיש, יוחלט מי מהחשודים יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
נחתם הסכם קיבוצי בחברת נמל אשדוד | כל הפרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן